.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

تعمیر کولرگازی در شهرقدس

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : تعمیر کولرگازی در شهرقدس
نام آگهی دهنده : داود سحری
نام دسته : تعمير لوازم
استان : تهران
شهر : قدس
آدرس : شهرقدس خیابان عوارضی روبه رو ترمینال پاساز
تلفن : 09190649916
وب سایت : https://karaserviceman.com/air-conditioner-repair-
پست الکترونیک : karaserviceman.com@gmail.com
قیمت : 0
آخرین بروز رسانی: 1403/02/06-12:55:38:349
آمار بازدید : 12

تعمیر کولرگازی در شهرقدس


یکی از انواع دستگاه های تهویه ی محیط، کولرگازی می باشد که گرمای موجود در فضا را جمع آوری کرده و از محیط خارج می کند. در این مقاله می خواهیم به تعمیر کولرگازی در شهرقدس بپردازیم؛ باید اشاره کرد که در برخی از این دستگاه ها، این چرخه بالعکس می باشد به گونه ای که محیط را گرم کند و از این قابلیت می توان در زمستان استفاده کرد.

هر یک از دستگاه های کولرگازی از 4 بخش اصلی تشکیل شده اند. شامل: کندانسور، کمپرسور، اواپراتور و لوله مویین یا شیر انبساط؛ که ایجاد شدن یک اختلال در هر یک از این چهار جزء باعث می شود که با ارورهای کولرگازی در صفحه نمایش آن، مواجه شوید.

چه زمانی برای تعمیر کولرگازی مناسب است؟
تعمیر و سرویس کولرگازی باید هر سال به طور منظم انجام شود تا از کارایی و عملکرد موثر آن، نکاهد. به توصیه ی متخصصان تعمیر کولرگازی در شهرقدس، بهتر است که حداقل هر ساله یک یا دو بار سرویس کامل کولرگازی صورت بگیرد. و مناسب ترین زمانی که برای انجام این کار در نظر گرفته شده، قبل از تغییرات فصلی است به عنوان مثال اگر دستگاه کولرگازی شما هر دو قابلیت گرمایشی و سرمایشی را دارد بهتر است در فصل های بهار و پاییز نسبت به تعمیر و سرویس کولرگازی خود بپردازید.

باید به این نکته اشاره کنیم که اگر شما به طور مداوم از کولرگازی استفاده کنید و در طول شبانه روز به طور یکسره این دستگاه روشن باشد، طبیعتا کولرگازی شما به دفعات بیشتری برای سرویس و تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد

10 مورد از مشکلات رایج کولرگازی
واضح است که کولرهای گازی همانند سایر دستگاه ها، ممکن است به دلیل اصطحکاک دستگاه، جنس قطعات، نوسانات برق و یا شرایط آب و هوایی دچار اختلال شوند. که در این قسمت برخی از مشکلات رایج کولرگازی را بررسی خواهیم کرد.

کاهش سرمایش کولرگازی: در اکثر موارد علت کاهش خنک کنندگی کولرگازی، نشتی گاز آن می باشد هر چند که گاهی اوقات هم ممکن است این مشکل به دلیل سوختن کمپرسور یا خراب شدن یک قطعه دیگر باشد.
روشن نشدن پنل خارجی کندانسور: این مشکل دلایل گوناگونی می تواند داشته باشد اما در کل حتما باید توسط یک متخصص تعمیر کولرگازی رفع شود.
کثیف بودن فیلترها: این مورد یکی دیگر از مشکلات رایج است که در صورت عدم نظافت به موقع فیلتر هوای کولرگازی، رخ می دهد که می تواند منجر به ایجاد اختلال به قطعات دیگر بشود.
خراب شدن برد کولرگازی: این قطعه جزئی از سیستم عملکرد و کنترل کولرگازی است که با اطلاعات را با کمک سایر سنسور ها جمع کرده و کارایی کولرگازی را بهتر می کند.
سوختن کابل های برق در کولرگازی: اگر گاهی کولرگازی به صورت خود به خود روشن و خاموش بشود، در این حالت به دلیل بالا بودن آمپر، امکان ایجاد مشکل در سیم کشی وجود دارد که نهایتا ممکن است منجر به آتش سوزی شود.
آبریزی کولرگازی: این مشکل نیز می تواند به دلیل عوامل مختلفی ایجاد شود بنابراین حتما باید توسط تعمیرکار بررسی شود. می توانید برای رفع مشکلات کولرگازی خود از خدمات متخصصین تعمیر کولرگازی در شهرقدس بهره بگیرید.
برفک زدن لوله ها در کولرگازی: کمبود کاز سیکل، دلیل برفک زدن لوله های کولرگازی است.
صدای غیر معمول: صدای زیاد کولرگازی می تواند از پانل داخلی و یا خارجی کولرگازی باشد که معمولا علت آن بالانس نبودن فن یونیت داخلی یا یونیت خارجی باشد. دلیل دیگر آن می تواند شل بودن پایه های کمپرسور کولر گازی باشد.
روشن نشدن کولرگازی: در این حالت اگر مشکل از برق کل ساختمان نباشد باید حتما با نمایندگی تعمیر کولرگازی تماس حاصل فرمایید.
کار نکردن فن کولر گازی: کاربرد فن برای دفع گرما و خنک کردن کمپرسور است که در صورت سوختگی فن باید سریعا از متخصصین در این حیطه کمک بگیرید. در صورتی که در شهرقدس زندگی می کنید، می توانید با متخصصین تعمیر کولرگازی در شهرقدس تماس بگیرید.
مزایای سرویس دوره ای کولرگازی
سرویس و تعمیر دوره ای کولرگازی باعث جلوگیری از پرداخت هزینه های سنگین می شود. تکنسین های حرفه ای تعمیر کولرگازی در شهرقدس همواره آماده ی خدمت رسانی و رفع این مشکلات با هزینه مناسب هستند. در ادامه با برخی از مزایای تعمیر دوره ای کولرگازی آشنا خواهید شد.

صرفه جویی در برق: این مورد از مهم ترین مزایای سرویس و تعمیر به موقع کولرگازی می باشد چراکه در حالت کلی مصرف برق کولر گازی زیاد می باشد؛ حال اگر یکی از قطعات کولرگازی دچار اختلال شود، این مصرف، چندین برابر خواهد شد و هزینه های هنگفتی را در پی خواهد داشت.
افزایش طول عمر کولرگازی: اگر دستگاه کولرگازی شما کارایی اول را نداشته باشد و شما در همین حالت از کولرگازی خود مداوم استفاده کنید، به طور قابل توجهی عمر این دستگاه کاهش خواهد یافت بنابراین سرویس دوره ای آن باعث افزایش طول عمر خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از کولرگازی، راهی برای ورود ضررات مضر به منزل باقی نخواهد ماند و میتوانید مطمئن باشید که هوای خانه تمیز است.
بیشتر شدن بهره وری دستگاه: عدم عملکرد صحیح دستگاه منجر می شود که بعضی نقاط خانه سرد و بعضی دیگر گرم بمانند اما با سرویس و تعمیرهای دوره ای هوا به طور یکنواخت در منزل پخش می شود و از تعمیر اضطراری کولرگازی در طول سال جلوگیری می کند. همواره به شما توصیه می کنیم که برای دریافت این خدمات از متخصصین تعمیر کولرگازی در شهرقدس کمک بگیرید.
هزینه تعمیر کولرگازی در شهرقدس
هزینه تعمیر کولرگازی با توجه به مشکل ایجاد شده می تواند متفاوت باشد برای مثال گاهی مشکل ایجاد شده ساده است و با یک تعمیر جزئی رفع می شود پس مسلما هزینه کمتزی خواهد داشت اما گاهی مشکل ایجاد شده نیاز به تعویض یک قطعه از کولر دارد که در این صورت مبلغ بیشتری باید پرداخت شود. بنابراین برای تشخیص و تعیین مناسب ترین قیمت تعمیر کولرگازی خود در شهرقدس، این کار را به تیم تخصصی تعمیر کولرگازی کارا سرویس من در شهرقدس بسپارید.

کلام آخر

در نهایت باید بگوییم هر زمان که با مشکلات ذکر شده در متن فوق یا مشکلات دیگری از جمله کمبود گاز کولرگازی، نشتی در مدار کولرگازی و سوختن خازن کولرگازی مواجه شدید، می توانید با خیال راحت با مشاورین و متخصصین تعمیر کولرگازی کارا سرویس من در شهرقدس تماس حاصل فرمایید؛ تیم حرفه ای کارا سرویس من، مشکل دستگاهتان را به شما خواهند گفت و شما را نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات کولرگازی، راهنمایی خواهند کرد.

تماس با آگهی دهنده ( داود سحری ) -- در مورد : تعمیر کولرگازی در شهرقدس

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8