.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

نقش کلمات کلیدی در بهینه سازی و سئو سایت

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : نقش کلمات کلیدی در بهینه سازی و سئو سایت
نام آگهی دهنده : گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان
نام دسته : CD
استان : آذربايجان شرقي
شهر :
آدرس :
تلفن :
وب سایت : http://www.website1.ir/blog/keywords-in-seo
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1402/03/10-21:44:20:790
آمار بازدید : 28


مهم ترین بحث بهینه سازی و سئو کلمات کلیدی هستند. حالا کلمات کلیدی چیستند؟ کلمات کلیدی همان کلمات یا عباراتی هستند که ممکن است به ذهن کاربر برسد و آن ها را در موتور جستجو تایپ و جستجو کند.
کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا یک لیست کاملی از کلمات کلیدی که حدس می زنید کاربر آن ها را جستجو می کند و مرتبط با بحث شما است را تهیه کنید. دقت کنید که تاکید کردیم آن کلماتی که مرتبط با بحث شما هستند یعنی اصلا سمت کلماتی که به بحث شما مرتبط نیستد نروید، مثلا چون کاربران خیلی عبارت "فروش کارت شارژ" را جستجو می کنند شما هم تصمیم بگیرید در وب سایتی که آموزش آشپزی می دهید از کلمه کلیدی "فروش کارت شارژ" هم استفاده کنید. این کار ممکن است برای شما فاجعه بار باشد.

انتخاب کلمات کلیدی برای بهینه سازی و سئو وب سایت

انتخاب کلمات کلیدی برای بهینه سازی و سئو وب سایت
پس ابتدا شما باید یک لیست کامل از کلمات کلیدی در بیاورید، هر چیزی که به ذهنتان می رسد، این قسمت بخش بسیار بسیار مهمی برای بهینه سازی و سئو وب سایت شما می باشد پس باید خیلی خوب روی آن وقت بگذارید. هر چقدر هم که این پروسه زمان شما را بگیرد نگران نباشید، مطمئن باشید که ارزشش را دارد. پس آن کلمات کلیدی که ممکن است کاربر سرچ کند و می خواهید در آن کلمات کلیدی رتبه خوبی نزد موتور های جستجو بگیرید را پیدا کنید.
برای مبحث پیدا کردن کلمات کلیدی ابزار های بسیار خوبی هم داریم که می توانند به ما نشان دهند که کاربران یک کلمه کلیدی که ما در آورده ایم را چند بار جستجو کرده اند، با بررسی این ابزار شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا این کلمه کلیدی ارزش وقت گذاشتن دارد یا خیر.
به عنوان مثال یک محتوا توی سایت تان در مورد قرمه سبزی دارید، کلمات کلیدی برای این محتوا می توانند به این شکل باشند، "طرز تهیه قرمه سبزی" ، "آموزش پخت قرمه سبزی" ، "چطوری قرمه سبزی درست کنم" ، "قرمه سبزی مامان پز" ، "آموزش قرمه سبزی حرفه ای" ، همانطور که مشاهده می کنید هر چیزی که ما حدس میزنیم کاربر آن ها را جستجو کند را به عنوان کلمات کلیدی در نظر می گیریم و لیست می کنیم، فقط حواستان باشد همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم کلمات کلیدی می توانند کلمه یا عباراتی یا ترکیبی از چند کلمه باشند.
پس با انتخاب این کلمات کلیدی شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارید، مثلا یک کاربر "طرز تهیه قرمه سبزی" را جستجو می کند سایت شما دیده می شود، یک نفر "آموزش پخت قرمه سبزی" را سرچ می کند باز هم سایت شما نمایش داده می شود.

کلمات کلید پایه بهینه سازی و سئو وب سایت

کلمات کلید پایه بهینه سازی و سئو وب سایت
پس شما اول باید بررسی کنید که کاربران چه چیزی ممکن است سرچ کنند و دوست دارند به چی چیزی برسند. پس به این موضوع بسیار اهمیت دهید و خوب وقت بگذارید و کلمات کلیدی مرتبط با موضوع فعالیت تان را پیدا کنید. چون که خشت اول و پایه ی بهینه سازی و سئو وب سایت همین کلمات کلیدی هستند.
در اینجا لازم است بگوییم ما در بخش مقالات وب سایت، آموزش های بسیار مفصلی در مورد کلمات کلیدی قرار داده ایم که شما می توانید آنها را هم مطالعه کنید.
به طور مثال برای استخراج کلمات کلیدی یک سری ابزار حرفه ای وجود دارند که می توانند در پیدا کردن کلمات کلیدی و میزان جستجوی کاربران کمکتان کنند مثل "وردترکر دات کام" ، "کیورد دیسکاوری" و یکی از مهم ترین ابزار ها "گوگل ادوردز" هست، حالا چرا ابزار گوگل ادوردز مهم است؟ چون به خود گوگل وابسته است و اطلاعات دقیق و موثق تری به ما می دهد پس خیلی می تواند به ما کمک کند که مثلا یک کلمه ی کلیدی چند بار سرچ شده، به علاوه اینکه خیلی اطلاعات خوب دیگری به ما می دهد.
در مورد گوگل ادوردز هم مقالات و آموزش هایی در قسمت مقالات وب سایت برایتان قرار داده ایم که می توانید از آن ها هم کمک بگیرید.

جمع بندی نقش کلمات کلیدی در سئو

جمع بندی نقش کلمات کلیدی در سئو
تا اینجا به این اشاره کردیم که پایه و اصل ماجرای بهینه سازی و سئو وب سایت کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی را باید در محتوای صفحات مان قرار دهیم، هر چیزی که ممکن است کاربران سرچ کنند و به سایت ما برسند را باید پیدا کنیم، آن ها را لیست کنیم و آن کلمات را بهینه و سئو کنیم و وب سایت مان را برای کاربران و موتور های جستجو جزو برترین ها کنیم. و اصلا هم نباید دنبال کلمات کلیدی پربازدید ولی غیر مرتبط با سایتمان برویم. یک حرکت هوشمندانه این است که ما وقتی یک سری کلمات کلیدی مرتبط با حیطه فعالیت مان که خیلی جستجو می شوند را پیدا کردیم، محتوای خیلی خوب و حرفه ای برای آن کلمه کلیدی تولید کنیم یا محتواهایی که داریم را روی این کلمات کلیدی پر جستجو هم بهینه و سئو کنیم. پس از طریق پیدا کردن کلمات کلیدی که سرچ زیادی دارند هم می توانیم به بهینه سازی و سئو وب سایت مان کمک کنیم.

تا اینجا ما سعی کردیم اهمیت کلمات کلیدی را به شما عزیزان نشان دهیم. الان متوجه شده اید که بطور مثال اگر یک محتوا با عنوان "طرز تهیه قرمه سبزی" دارید، احتما تنها یک عنوان برای کاربر و موتور های جستجو نتیجه خوبی به شما ندهد، چرا که ممکن است کسی این عنوان را سرچ نکند و مثلا "آموزش پخت قرمه سبزی" را جستجو کند. اینجاست که با کمک کلمات کلیدی به کاربر و موتور های جستجو می گوییم که اگر کسی "طرز تهیه قرمه سبزی" را سرچ کرد سایت ما را نشان بده، همچنین اگر کسی "آموزش پخت قرمه سبزی" را هم سرچ کرد باز هم سایت ما را نشان بده.
دقت می کنید که چقدر عالی است که وقتی کاربران کلمات کلیدی شما را جستجو می کنند، بدون هیچ هزینه و پرداختی ، سایت شما را ببیند، و وارد سایت شما شود، محصولات یا خدمات شما را خریدارید کند و شما را به درآمدی که میخواهید برساند.
امیدواریم این مقاله کیفیت کافی برای رضایت شما عزیزان را داشته باشد. از شما ممنونیم که ما را حمایت می کنید و ما را دنبال می کنید. ما در انتهای هر مقاله و آموزش بخش نظرات را برای شما فعال کرده ایم، و اگر هر گونه سوالی یا نظری در مورد همان مقاله دارید می توانید در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید. مقالات و آموزش هایی که ما در وب سایت مان قرار می دهیم به دلایلی که توضیح داده ایم و تغییرات و آپدیت های جدید موتور های جستجوگر همواره در حال به روز رسانی هستند، و سعی می کنیم آخرین تغییرات موتورهای جستجو را پوشش دهیم. همچنین اگر درخواست آموزش مرتبطی دارید که در سایت وجود ندارد آن را برای ما ارسال کنید، ما از مباحث و موضوعات جدید استقبال می کنیم، هدف ما همانطور که در متن مقاله چندین بار اشاره کردیه ایم بهینه سازی و سئو ی کلاه سفید است و سعی داریم با جلب رضایت شما عزیزان ، نزد موتور های جستجو هم ارزش و اعتبار بگیریم.

تماس با آگهی دهنده ( گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان ) -- در مورد : نقش کلمات کلیدی در بهینه سازی و سئو سایت

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8