.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

فروش انواع مختلف آسانسور و پله برقی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : فروش انواع مختلف آسانسور و پله برقی
نام آگهی دهنده : سعید بابایی
نام دسته : ماشين آلات
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : تهران -یوسف آباد نبش 53
تلفن : 02155855346
وب سایت : www.axonelevator.com
پست الکترونیک : Babaeesaeed@gmail.com
قیمت : مقطوع به تومان
آخرین بروز رسانی: 1401/11/24-10:44:11:549
آمار بازدید : 39

طراحی و فروش آسانسور و پله برقی و خدمات پس از فروش


شرکت آکسون فراز صنعت ، یکی از پیشگامان در صنعت آسانسور و پله برقی می باشد که در سال 1387 تأسیس شده است. هدف ما ارائه بهترین حمل و نقل People Flow تهیه و ارائه راه حل هایی است که به مردم امکان می دهد یکنواخت ، ایمن ، راحت و بدون انتظار در ساختمان ها حرکت کنند. در یک محیط شهری به طور فزاینده ای ما با ارائه آسانسورهای پیشرو در این صنعت ، و راه حل های نوآورانه برای نوسازی و نگهداری ، ما متعهد شده ایم تا نیازهای مشتریان خود را در بخش های مختلف برای دهه های گذشته درک کنیم.
مشتریان ما یک انتخاب را دارند و نحوه عملکرد ما مشخص می کند که آیا آنها ما را انتخاب می کنند یا خیر. شرکت اکسون برای رشد مستمر تلاش می کند تا جایگاه رهبری ما را در ایران و بازارهای بین المللی تقویت کند. ما به طور مداوم بهره وری دارایی ها ، منابع و هر کاری که انجام می دهیم را بهبود می بخشیم.
مشتریان ما : سازندگان ، صاحبان ساختمانها ، مدیران تاسیسات و توسعه دهندگان در بخش خصوصی و همچنین در بخش دولتی. علاوه بر این ، معماران ، مسئولان و مشاوران طرف اصلی در تصمیم گیری در مورد آسانسور و پله برقی هستند که ما به دلیل داشتن جایگاه ویژه در بازار ، ارتباط نزدیکی با آنها داریم.
ما بازار را با توجه نوع کاربری ساختمان ها تقسیم بندی کرده ایم. ساختمانهای مسکونی ، هتلها ، ساختمانهای اداری و خرده فروشی ها ، زیرساختها و ساختمانهای پزشکی . ما همچنین در ساختمانهای ویژه مانند مراکز تفریحی و آموزشی ، مراکز صنعتی و وانبارها خدمت رسانی می کنیم.
ما در شرکت آکـــــــــــــــــسون به مشتریان خود گوش می دهیم و به نیازهای آنها پاسخ می دهیم و ما متعهد به تعالی در رضایت مشتری هستیم.
ما به مشتریان در سراسر ایران خدمت رسانی می کنیم ، که اکثر آنها مشتری های سرویس و نگهداری هستند. مشتریان تعمیر و نگهداری ما از شرکت های مدیریت تأسیسات کوچک که در یک ساختمان واحد مشغول به خدمت هستند تا زنجیره های بزرگ خرده فروشی و هتل ها هستند.

تماس با آگهی دهنده ( سعید بابایی ) -- در مورد : فروش انواع مختلف آسانسور و پله برقی

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : فروش انواع مختلف آسانسور و پله برقی


آگهی های مرتبط رایگان فروش انواع مختلف آسانسور و پله برقی



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8