.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

ساندویچ پانل ماموت | قیمت ساندویچ پانل | ورق رنگی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : ساندویچ پانل ماموت | قیمت ساندویچ پانل | ورق رنگی
نام آگهی دهنده : علی احمدی
نام دسته : ساير خدمات
استان : البرز
شهر : کرج
آدرس : کرج – خیابان شهید بهشتی- سه راه گوهردشت – کوچه یاس دوم – پلاک 12 واحد 10
تلفن : 09121780754
وب سایت : https://mammut5010.com/
پست الکترونیک : mammutpanel5010@mammutgroup.com
قیمت : تماس بگیرید.
آخرین بروز رسانی: 1401/09/07-18:24:43:043
آمار بازدید : 32

ساندویچ پانل ماموت , قیمت ساندویچ پانل , ورق رنگی , ورق شیروانی


ساندویچ پانل ماموت
ساندویچ پانل ها از لایه های به یکدیگر متصل ساخته شده‌اند. هر کدام از این لایه ها دارای خواص فیزیکی و مکانیکی مخصوص به خود هستند و می توانید آن ها را در شرایط متفاوت مورد استفاده قرار دهید. از آن ها در مصارف ساختمانی به جای مصالح سنتی استفاده می شود که به علت سبک بودن با سرعت بالا قابل نصب هستند. قیمت مناسب این متریال نیز از عواملی است که افراد مایل هستند در پروژه های ساختمانی آن ها را به کار گیرند. ساندویچ پانل ها به منظور عایق بندی سازه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند و عایق بسیار خوبی در برابر سر و صدای محیط،گرما،سرما و رطوبت بوده و در برابر آتش سوزی نیز مقاوم است. همچنین قادر به تحمل فشار بار قابل توجهی هست و از مقاومت شیمیایی بسیار بالایی برخوردارند.
قیمت ساندویچ پانل به فاکتورهای مختلفی مثل عملکرد حرارتی، ضخامت و غیره وابسته است. هر چقدر پانل ضخیم تر باشد قیمت بالاتری دارد. قیمت ساندویچ پانل در هر متر مربع، به ازای سطح سقف یا دیوار محاسبه می گردد.
فروش ورق رنگی
ورق رنگی، ورق های فلزی از جنس گالوانیزه می باشد که با لایه ای از رنگ مخصوص گالوانیزه، روی سطح ورق پوشانده شده است.این محصول در سقف منازل، سوله‌هاو بسیاری از لوازم خانگی، زیبایی ورق رنگی استفاده میشود.
مراحل تولید ورق رنگی
کلاف‌های گالوانیزه بعد از تولید ورق گالوانیزه در فاز آماده سازی قرار می گیرد.بعد از آماده سازی ورق برای پولیش سطح ورق آماده می شود.با استفاده از غلطک مخصوص برس کاری می شود.سپس شستشو می دهند و با استفاده از هوادهی ورق را خشک میکنند.با پاشیدن یک نوع مواد شیمیایی روی سطح ورق مقاومت را در برابر خوردگی افزایش می دهد.یک لایه پرایمر روی سطح ورق کشیده میشود. و بعد چند لایه رنگ گالوانیزه روی سطح ورق می کشیم. ورق را در کوره می گذارند تا خشک شود.پس از سرد شدن ورق رنگ نهایی را روی ورق می زند و دوباره داخل کوره قرار میگیرد. محصول تولید شده توسط این روش مقاومت و شکل پذیری عالی دارد.
ورق شیروانی
به ورق فلزی که گالوانیزه شده ورق شیروانی گفته می شود.این ورق ها معمولا از آهن یا فولاد بوده و در موارد مختلف استفاده میشود.

شما برای تهیه محصولات و اطلاع دقیق تر از قیمت های با کیفیت و استاندارد ماموت می‌توانید به نمایندگی ۵۰۱۰ ماموت یکی از برترین نمایندگی های این شرکت تماس بگیرید

تماس با آگهی دهنده ( علی احمدی ) -- در مورد : ساندویچ پانل ماموت | قیمت ساندویچ پانل | ورق رنگی

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : ساندویچ پانل ماموت | قیمت ساندویچ پانل | ورق رنگی


آگهی های مرتبط رایگان ساندویچ پانل ماموت | قیمت ساندویچ پانل | ورق رنگی



عضویت در خبرنامه