.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

نمک صنعتی چیست و چه مصرفی دارد ؟

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : نمک صنعتی چیست و چه مصرفی دارد ؟
نام آگهی دهنده : فائزه فریدون کلاهی
نام دسته : كارخانه
استان : سمنان
شهر : گرمسار
آدرس : گرمسار خیابان شهید غلامی مجتمع تجاری البرز طبقه 2 واحد 1
تلفن : 09199666341
وب سایت : http://azarakhshkavir.com
پست الکترونیک : faezefereidooni11@gmail.com
قیمت : 0
آخرین بروز رسانی: 1402/01/14-15:39:42:697
آمار بازدید : 26

نمک,نمک صنعتی,نمک خوراکی,نمک دانه بندی,نمک شکری,نمک پودر افغانستان,نمک نانوایی,نمک دامداری,نمک احیای رزین,نمک سختی گیر,نمک دیالیز,قرص نمک,نمک شیلاتی,نمک نارنجی,نمک آبی,نمک قالبی,نمک صورتی هیمالیا,نمک شیلاتی,خرید نمک,قیمت نمک,کارخانه نمک,معدن نمک,نمک سالم,نمک جاده,نمک طبیعی,نمک درمانی,صابون نمک,نمک اپسوم,نمک بدن,نمک حمام,کارخانه نمک،نمک صنعتی,خریدنمک,فروش نمک,نمک نرم,نمک پودری,نمک اردی,نمک خشک بار,نمک زیرسرندی,نمک سیکلون,نمک ریز،نمک دام ,نمک خوراک,نمک طیور,نمک آبزیان,نمک ماهی,فروش نمک,قیمت نمک,اتحادیه نمک,قیمت نمک,نمک دریاچه,سنگ نمک,نمک صنعتی,نمک دانه بندی,نمک خوراکی,نمک بهداشتی,نمک یددار,نمک استاندارد,نمک آشپزخانه,نمک نانوائی,نمک شکری,نمک 110,نمک صدف,سنگ نمک تزئینی,نمک 120,نمک بوجاری,نمک ترشیجات ,نمک طبیعی,نمک معدن,نمک کلوخه,نمک دباغی,نمک اسید سازی,نمک احیا رزین,نمک دیگ بخار,لیست کارخانجات نمک,اتحادیه نمک,نمک زبر,نمک گرانول,نمک خلوص بالا,نمک آسیابی,نمک برش خورده,نمک دیالیز,نمک گرجستان,نمک عراق,نمک صادرات


نمک صنعتی از نظر ظاهر شبیه به نمک های خوراکی می باشد، با این تفاوت که دانه بندی اش با دانه بندی نمک خوراکی متفاوت بوده و مهم تر از همه، میزان درصد خلوص نمک صنعتی، بسیار کمتر از نمک خوراکی است.
وقتی که سنگ نمک از معادن استخراج می شود، طی عملیاتی به نمک خرد شده تبدیل می گردد. با بررسی میزان خلوص سنگ نمک ها، آن ها به دو دسته مناسب برای تولید نمک خوراکی و دیگری نمک صنعتی تقسیم بندی می کنند. نمک صنعتی بدون انجام هیچ عملیاتی، به صورت مستقیم به کارخانجات مورد نظر منتقل می گردد.
توجه داشته باشید که هر کارخانه تولیدی که صنعت مخصوص به خود را انجام می دهد و در خط تولید یا بخش های مختلف خود نیاز به نمک صنعتی دارد، باید دانه بندی مخصوصی از نمک صنعتی را خریداری نماید.
به همین دلیل است که نمک صنعتی در بازار فروش هم دارای انواع مختلف و گوناگونی می باشد.
کاربرد نمک صنعتی در کارخانجات
حال که با نمک صنعتی آشنا شده و از ساختار آن مطلع شدید، لازم است در خصوص کاربرد نمک صنعتی در کارخانجات مواد شیمیایی در اختیار داشته باشید. صنایع مختلفی هستند که نمک صنعتی در آن ها کاربرد بسیاری دارد که تصفیه و تولید آب آشامیدنی، دامداری، دامپروری و پرورش طیور، چرم سازی و دباغی و …، از جمله صنایعی هستند که سنگ نمک صنعتی در خط تولید آن ها بسیار کاربر دارد.
از از جمله کارخانجات مواد شیمیایی که نقش نمک در خط تولید آن ها غیر قابل انکار است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کارخانه های تولید کننده گاز کلر
واحد های تولیدی سود سوز آور
مجموعه های تولید کننده کربنات سدیم
و … .
بیشترین حجم مصرفی نمک در حوزه شیمیایی نیز به تولید مواد بالا برمی گردد. البته موارد مصرف نمک در کارخانجات متعدد تولید مواد شیمیایی فراتر از موارد یاد شده است و تهیه سدیم نیز شامل آن می گردد.
کارخانجات تولید نمک، نمک را خود به صورت مستقیم تولید نکرده و تنها آن را بعد از اسخراج از معادن، تحت عملیاتی قرار می دهند تا مناسب برای استفاده های گوناگونی باشد. اگر شما هم در صنعت خود، نیاز مبرم به نمک صنعتی دارید، برای اینکه بتوانید نمک را با قیمت مناسب تر و به صورت عمده تهیه کنید، مستقیماٌ با کارخانه های تولیدی در ارتباط باشید.
آدرس کارخانه:کیلومتر ده جاده تهران گرمسار شهرک صنعتی فجر بلوار بنفشه شرقی
آدرس دفتر فروس:گرمسار شهید غلامی مجتمع تجاری البرز طبقه دو واحد یک
جهت دیدن عکس ها و توضیحات بیشتر از سایت مجموعه بازدید کنید:
www.azarakhshkavir.com
برای خرید و مشاوره با مشاورین فروش ما با شماره های زیر تماس باشید:
02334237335-02334237336
-09124877631-09199666341-09220619899

تماس با آگهی دهنده ( فائزه فریدون کلاهی ) -- در مورد : نمک صنعتی چیست و چه مصرفی دارد ؟

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : نمک صنعتی چیست و چه مصرفی دارد ؟


آگهی های مرتبط رایگان نمک صنعتی چیست و چه مصرفی دارد ؟



عضویت در خبرنامه