.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

اهمیت تولید محتوا

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : اهمیت تولید محتوا
نام آگهی دهنده : گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان
نام دسته : برنامه نويسي
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس :
تلفن : 02188851077
وب سایت : https:://www.website1.ir
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت : 2000000
آخرین بروز رسانی: 1402/03/10-21:44:20:790
آمار بازدید : 51

سئو وب سایت،بهینه سازی وب سایت،


در امر طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت آن مجموعه های فراوانی وجود دارند که به دلایل مختلفی تنها از یک روش برای دیزاین وب سایتی جدید ونو استفاده می نمایند. به عنوان مثال رضایت مشتریان گذشته از طرحی خاص، آسان بودن روندبرپایی آن، داشتن زیبایی و جلب نظرات کاربران در عین سادگی، عدم نیاز به افزونه های پولی وصدها دلیل دیگر موجب می شوند تا این افراد باپیدا کردن طرح، قالب یا پوسته موردنظرشان ،آن رابه اصلی ترین استراتژی کاری خود تبدیل کرده و هرسفارشی که می گیرند، باتکیه برهمین بن وپایه وتنها باعوض کردن طرح ،رنگ، محل قرارگیری منو یادیگر عناصر نچندان بنیادین کار، رخی تازه ومنحصربه فرد به آن ببخشند.
اگرچه قصد نکوهش این رویکرد را نداریم ،نقشه راهی که نه تنها در امر طراحی وب سایت و سئو وب سایت بلکه در بسیاری از امور دیگر نیز به چشم می خورد، اما سوالاتی که ذهنمان را مشغول خواهند کرد این است که آیا یک رویه واحد برای همه کسب وکارها مناسب است؟ آیا به صرف تقسیم وب سایت ها به دو گونه کلی شرکتی و فروشگاهی می توانیم به خواسته های همه ی مشتریانیان پاسخ دهیم؟ آیا محصولات مختلف ماهیت، کیفیت و شکلی یکسان دارند که بتوانیم با روشی یکسان آن را دراینترنت به فروش برسانیم؟ بادر نظرداشتن این توضیحات بیایید به سراغ مفهوم "اول محتوا" بپردازیم.
در معرفی استراتژی “اول محتوا” اساس کار بر خلاف طراحی های سنتی بر روی این اصل استوار شده که ابتدا به همه جنبه های موضوع فعالیت وب سایت، نحوه عرضه مطالب یامحصولات آن، سلیقه مشتریان، سن ،جنسیت ،ذائقه و دل مشغولی های ایشان وصدا لبته هدف صاحب امتیازان این تارنما از برپایی این وب سایت در نظرگرفته شده وسپس به طراحی این محیط مبادرت ورزیده شود؛ درست بر خلاف حالتی که طراح باسلیقه خود محیطی را در گذشته آماده می کرد وپس از آن به فکر تطابق و ایجاد یک هارمونی میان ماحصل تلاش های خود و حوزه فعالیتی وب سایت می افتاد.
می توان گفت که مفهوم "اول محتوا" باوجود این که به خوبی در امر طراحی وب سایت و سئو وب سایت خود نمایی کرده و آنچنان با اصول این حرفه همخوانی دارد که گویی زاییده دنیای آی تی می باشد، اما حقیقت اینجاست که این پدیده در زمینه تبلیغات، بسته بندی و سایر زمینه های مارکتینگ سال هاست که استفاده می شود. به طور مثال رستورانی قدیمی را تصور کنیدکه هاله ای ازرنگ قرمز درجای جای آن به چشم می خورد .در این مثال حتی اگر صاحب امتیاز این مکان نیز نداند، وی در حقیقت با در نظرگرفتن محتوای مغازه خود ورنگ قرمز که تناژی اشتها آور دارد، عملاً محتوا را مقدم بر عناصر دیگر طراحی قرار داده و به این ترتیب حس پرخوری وتمایل به سفارش بیشتر غذا را در مشتریان خود به وجودآورده است.
چرا باید به تولید محتوا برای طراحی وب سایت اهمیت زیادی قائل شد؟

در مرحله اول باید بدانید که به عنوان یک طراح وب سایت شما موظف به ساخت همان چیزی هستید که کارفرما در پی آن است،پس بهتراست درجلسات توجیهی اولیه همه اطلاعات لازم را از وی گرفته، مطالب مورد نیازتان را استخراج کرده و پیش از شروع عملیات طراحی کلیاتی از کار را برای وی تبیین کنید، چرا که اگر این چنین نشود وی با اتمام کارشما، عدم رضایت از خروجی کار را اعلام می نماید. نکته نامطلوب این نارضایتی در اینجاست که در ازای مبلغ مشخص قرارداد موظف به انجام دوباره بسیاری از قدم ها هستید که این کار مصداق واقعی ضرر ودرجا زدن می باشد وازسویی دیگر موتورهای جستجوگر گوگل نیز باحساسیت فراوان بر روی این تغییرات مداوم و مکرر که زنجیر وار به دنبال هم می آیند، رتبه شما را افزایش، عاملی منفی خواهند داد.
باگذر از این مطلب توجه به محتوا موجب می شود تا در طراحی، نکات مهم را حقیر نشمرده و به مطالب بی اهمیت بهایی گزاف ندهید؛ به عبارتی دیگر باتعریف و طراحی هر پدیده متناسب بامحتوای درورای آن سبب خواهید شد تا کاربران از حضور در این پایگاه احساس خوبی داشته باشد. از این گذشته استفاده از طراحی های اختصاصی و پرداختن به اصل مطلب به جای حرکت در حاشیه از دیگر مزایای توجه به این روش می باشد.

اهمیت بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت
هر مجموعه ی بزرگ از تعداد بسیار زیادی زیر مجموعه وعضو کوچکتر تشکیل شده است و عملاً عملکر دایده آل وآرمانی آنهاست که عیار و میزان قابل اعتمادبودن تشکل مذکور را تعریف کرده و ارتقاء می بخشد. با توجه به این اصل، می توان صفحات یک وب سایت را همین عضوهای کوچکی دانست که چنانچه هر یک به خوبی ساخته و پرداخته شده و به وظیفه خود عمل کنند، صفحه اصلی وب سایت به عنوان شیرازه این دامنه ها نیز سروسامانی یافته و به جایگاه بهتری در میان رقبای خود نائل آید، در نتیجه باید سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایتمان را از داخل همین صفحات آغاز نماییم.

اهمیت برند برند سازی
این موضوع آنچنان مسأله همه گیر و جهانی است که بی تردید خود شما نیز تجربه ی مواجه شدن با آن را دارید. به عنوان مثال درهنگام پخش یک مسابقه فوتبال از تلویزیون، اینکه چه شخصی این دیدار را گزارش کند روی حتی کیفیت بازی نیز تاثیر گذار است؛ به این ترتیب که گزارشگر محبوب شما با استفاده از تکنیک های گویندگی، اطلاعات عمومی خود، اشاره به نکات مثبت ومفید یا دوری ازهجو ومطالب غیر ضروری نظر شما رابه این دیدار جلب می کند، درحالی که ممکن است فرد دیگری که شاید محبوب بیننده دیگری هم باشد. بازی به مراتب زیباتری را با گزارش نامطلوب خود به کام شما تلخ کند.
این مثال مصداق حقیقی و قابل درک برندسازی شخصی می باشد، جایی که هر کارشناس با داشتن کاراکتری مختص به خود و تعیین چارچوبی مشخص به فعالیتش پرداخته و مخاطبین خود را جذب می کند.
در دنیای بهینه سازی وب سایت و مشخصاً حوزه ی تولید محتوا نیز داستان به همین ترتیب است؛ جایی که وب سایتی با داشتن چند نویسنده، عملاً با چند تکنیک مجزا در راستای پیشبرد استراتژی و رسیدن به اهداف خود پیشرفته و به این ترتیب توجه افرادی با سلایق مختلف راجلب می کنند.
یکی از پیشنهادات ما به ویژه به مجموعه هایی که از منابع انسانی قدرتمند، غنی وپر تعدادی استفاده می کننداین است که اجازه بدهند نویسندگانشان با حفظ ضوابط وقوانین کلی کار، به تولید محتوایی جدید پرداخته و با داشتن عناصری برجسته و تکراری درکارهایشان، این عوامل را به شناسه کارهای خود تبدیل نمایند. اگرچه در نگاه اول این کار تأثیری روی سئو وب سایت ندارد، اما حقیقت این است که درگیرشدن گروهی از مخاطبین باحتی یکی از این نویسندگان موجب می شود تا این افراد طرفدارانی جذب کرده و مراجعه این طرفداران به وب سایت شما به مثابه بهبود شرایط رنکینگ آن درگوگل میباشد.
باگذر از اهمیت برندسازی مؤلفین و نویسندگان وب سایتتان، داشتن ستونی مخصوص به هر یک در صفحه اول وب سایت،مانند: کاری که روزنامه نگاران انجام می دهند، موجب می شود تا این افراد ملزم به ارائه مطلب جدیدی رأس زمان مقرر شوند، پدیده ای که از یک سو به تقسیم کار میان جمله اعضای کار گروه تولید محتوا می شود و ازسویی دیگر با ارائه مطالبی در قالب های مشخص – آن هم در بلند مدت – گوگل را وادار به باز کردن حساب ویژه ای روی نظم ودیسیپلین این تارنما و ارائه میدان وسیعتری برای خودنمایی به آن می کند.

یک تولید محتوا به عنوان مقاله یا آموزش یا مطب حرفه ای برای بهینه سازی و سئو وب سایت باید چگونه باشد؟
چندی پیش در همین صفحه در خصوص اهمیت هدر یا عناوین یک مقاله، الزام وجود متا دیسکریپشن یا خلاصه های هدفمند، نحوه ی انتخاب نامی مناسب برای یک یادداشت و طریقه جذب کردن مخاطب به واسطه استفاده از عباراتی پرطمطراق در ابتدای یک مقاله توضیحاتی را ارائه دادیم ؛حال قصد داریم تا در این بخش با ورود به مسائل فنی تر نگارش و مقاله نویسی برای وب سایت، بخشی ازمشکلاتی که تاپیش از این به آن ها توجه نمی کردید را رفع کرده و با حرکت در مسیری درست، به سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت تارنمای موردنظرتان کمک کنیم.

اهمیت تعداد کلمات و عبارات و پاراگراف ها در تولید محتوا به عنوان مقاله، آموزش، مطلب و...

با صرف نظر سامانه های مدیریت محتوایی مانند وردپرس که در حین بارگذاری یک مطلب حد پایینی برای یک مقاله تعریف می کنند (مثلاً اینکه کمتر از ۳۰۰ کلمه نباشد)،میتوان گفت که قانونی لازم الاجرا برای طول محتوا و تعداد کلمات منحصر به فردی که در آن استفاده می شود وجود ندارد؛ در نتیجه اینکه نه همه محتواهای کوتاه غیرمفید و غیرموثرند و نه همه مقاله های طولانی و بلند مخاطب پسند و کاربردی هستند.
چنانچه خود شما نیز به امر نویسندگی برای وب سایت تان مبادرت ورزیده و تجربه آن راداشته باشید ،حتماً تصدیق می کنید که گاهی یک نوشته کوتاه تان آن چنان به دل خود شمانشسته است که افزودن حتی یک کلمه اضافی را اجحاف در حق آن دانسته و یا مقاله دیگری دارید که هر آنچه که بدان اضافه می کنید، باز هم خلاء بزرگی در وجودش حس می کنید! به زبان ساده تر، برخی نوشته ها با وجود کوتاهی، قوی و موثر ظاهر می شوند وگاهی مقالاتی با وجود صدها صفحه تحقیق،نظر مخاطبین را جلب نمی کند؛ درست مثل آن مقاله چند صدصفحه ای معروفی که به دست استاد ” شفیعی کدکنی ”رسید، نوشته ای که ایشان در موردش گفته بودند :« متعجبم چطور می شود ۷۰۰، ۸۰۰ صفحه رساله نوشت و هیچی نگفت!»
با گذر از این توضیحات باید بدانید که در فضای مجازی نوشته های بلند به نوشته های کوتاه ارجحیت داشته و وجودشان مفیدتر است ،چراکه در نوشته های بلند به واسطه وجود مجال و فرصتی برای نویسنده، وی می توان افکار خود را بدون حذف جزئیات منتقل کرده، روش های مختلفی را مورد بررسی قرار دهد ،از راه های متعددی برای بیان اهداف خود استفاده کند، در جای مناسب مقدمه چینی کرده و به این ترتیب ذهن مخاطب را آماده کند، در انتهای مقاله خود نتیجه گیری کرده و سوالاتی را در ذهن مخاطب باقی نگذارد و ده ها سود و فایده دیگر ،این درحالی است که در نوشته های کوتاه مجبور به نادیده گرفتن بسیاری از نکات مهم به منظور کلی گویی و اشاره به مطلبی خاص می باشد.
ناگفته نماند که نوشته های خیلی بلند نیز در اثر نداشتن جلوه های بصری – از فقدان تغییر فونت ،استایل و رنگ مطلب گرفته تا عدم وجودفاصله مناسب بین خطوط ،پاراگراف ،زیر شاخه بندی ها یا وجود رسانه های دیداری در دل مطلب –مخاطب را خسته کرده ووی را به خروج از وب سایتمان سوق می دهد ،در نتیجه با حفظ اعتلال ،نگارش مقالاتی از۱۰۰۰ تا۲۰۰۰ کلمه به منظور بهبود سئو و ساختار محتوایی وب سایت پیشنهاد می شود.

اهمیت استمرار در تولید محتوا
نه تنها در مبحث سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت بلکه در بیشتر رویدادهای زندگی ،” آهستگی وپیوستگی”به ” تندی و خستگی”ارجحیت داشته و اموری که با سرعت ثابتی در بلندمدت انجام می گیرند، به مراتب به نسبت اقداماتی که در بدو شروع شتابی انفجاری داشته اما به مرور زمان کند و نهایتاً متوقف می شوند نتایج بهتری در بردارند.
در همین مبحث تولید محتوا و انتشار آن ها،به عنوان یک مخاطب (و نه یک وبمستر یا نویسنده) جذب چگونه وب سایتی شده و از همراهان دائمی آن هامی شوید؟ وب سایت هایی که هزاران مطلب کاربردی داشته و سال ها از آخرین بروزرسانی شما می گذرد و یا وب سایتی که دارای نوشته های کوتاه اما بروزتری می باشد و درباره های زمانی ثابت و مرتب، به نشر مطالب جدید دست می زند؟!
اگر چه در نظر اول سلیقه مخاطبین ،آنها را به دو دسته تقسیم کرده و هر یک از پیروان یکی از اینگونه وب سایت ها می شوند،اما در بلند مدت ، درست در بحبوحه تمام شدن مقالات وب سایت بدون بروزرسانی و در آستانه “ته کشیدن”مطالب کاربردی آن، وب سایت فعال در اوج شکوفایی قرار داشته و علاوه بر اینکه تابه اینجای کار مخزنی پربارتر از مقالات برای خود دست و پا کرده است، به صورت روز افزون آن را نیز تقویت می نماید.
با عنایت به اینکه دانستیم وب سایت های پویا یا همان وب سایت هایی که به صورت منظم مطالبی را منتشر می کنند می توانند در نظر مخاطبین انسانی موثر و محبوب تر باشند ،طبیعی است که هوش مصنوعی گوگل ،ده ها الگوریتم و ربات پیشرفته و صد البته گردانندگان این مجموعه نیز به خوبی حس می کنند که وب سایت هایی با آپدیت های هدفمند و اصولی صلاحیت دیده شدن بیشتری را دارند، در نتیجه با سرمایه گذاری روی آن ها و در اختیار قرار دادن بهترین جایگاه های خود در SERP کلمه ای خاص، کاربران خود را راضی نگه می دارند در نتیجه تا اینجا دانستیم که ارائه منظم مطالبی جدید به معنای ارائه محتوایی بروز وسازگارتر با نیاز مخاطبین بوده واین همگامی باموضوعات روز دقیقاً همان چیزی است که گوگل درپی آن است.

اهمیت ساختار در تولید محتوا برای تمامی نوشته ها
تا اینجا دانستیم که برای تقویت محتوای نوشتاری وب سایت خود ملزم به نگارش متونی بلند در دوره های زمانی مشخصی هستیم؛ اما نکته اصلی ومکمل که اینک به بررسی آن خواهیم پرداخت محتویات این نوشته ها می باشد، برای اینکه مطلبی مفید برای بهبود جایگاه وب سایت خود یا سئوی آن بنویسیم باید چه کنیم!
در وهله اول باید بدانید که در این مسیر دو نوع مخاطب داریم ،مخاطبین انسانی و مغز متفکر گوگل !چنان چه درپی جلب رضایت هر دوی آنها هستید ،مخاطبین انسانی و خوانندگان حقیقی خود را در اولویت قرار داده وسعی کنید مطلبی که می نویسید، آموزه ای جدید (غیرتکراری) و مفیدی را به دنبال کنندگانتان انتقال دهد، سازوکاری که اجرای درست آن رضایت الگوریتم و ربات های گوگل را نیز در پی خواهد داشت.

تماس با آگهی دهنده ( گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان ) -- در مورد : اهمیت تولید محتوا

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : اهمیت تولید محتوا


آگهی های مرتبط رایگان اهمیت تولید محتوا



عضویت در خبرنامه