.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

کپی رایتینگ چیست؟

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : کپی رایتینگ چیست؟
نام آگهی دهنده : گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان
نام دسته : طراحي وب سایت
استان : آذربايجان شرقي
شهر :
آدرس : تهران
تلفن :
وب سایت : https://www.website1.ir/
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت : 2000000
آخرین بروز رسانی: 1401/08/15-00:06:50:105
آمار بازدید : 45


کاملاً مطمئن نیستید که چه چیزی یک کپی رایتر خوب را می سازد؟

این تعجب بزرگی نیست، زیرا سردرگمی زیادی در مورد کپی رایتینگ وجود دارد.

اغلب با نوشتن محتوا مقایسه می شود و برخی از آنها به جای یکدیگر از این اصطلاحات استفاده می کنند. اگرچه این کاملاً دقیق نیست. فقط کپی رایتینگ چیست و چه چیزی آن را از سایر انواع تولید محتوا متمایز می کند؟

در اینجا یک توضیح سریع است.

کپی رایتینگ بسیار هدفمند است. نویسنده آگهی یا سایر کپی های بازاریابی از خواننده می خواهد که اقدام خاصی انجام دهد. کپی‌نویسی می‌تواند به فراخوان‌ها (CTA)، کپی ایمیل، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و هر چیز دیگری که کاربران را به خرید یا تبدیل تشویق می‌کند اشاره کند.

در آن شکی نیست. کلماتی که در نسخه فروش خود استفاده می کنید می توانند بسیار تأثیرگذار باشند. فقط این مثال را از آژانس طراحی وب سایت و سئو وب سایت گروه وب سایت وان بگیرید. آنها چهار CTA مختلف را آزمایش کردند:

برآورد رایگان

نقل قول رایگان

یک نقل قول دریافت کنید

قیمت بگیرید


شاید تعجب آور نباشد که CTA «نقل رایگان» برنده شد. به هر حال، بسیاری از ما نمی‌توانیم در برابر کلمه «رایگان» مقاومت کنیم، و «نقل‌قول» به‌جای یک تخمین، احساس چیزی مشخص را به ما می‌دهد.

این فقط یک تغییر ظریف نسبت به CTA اصلی «دریافت یک نقل قول» بود، اما تفاوتی کوچک اما قابل اندازه‌گیری در تعداد کلیک ایجاد کرد.

در حالی که نمی‌توانیم این سطح از نتایج را برای شما تضمین کنیم، در این راهنما، نحوه نوشتن نسخه‌ای را توضیح می‌دهم که باعث فروش و رضایت مشتریان شما شود. نتایج خوب اغلب به دنبال دارد.
کپی رایتینگ چیست؟

همانطور که در مقدمه توضیح داده شد، هدف از کپی رایتینگ ترغیب کاربران به انجام یک اقدام خاص است. برای مثال، ممکن است بخواهید خواننده در خبرنامه شما ثبت نام کند، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول کلیک کند، یا آنها را در قیف فروش حرکت دهد. در حالت ایده‌آل، کپی برند باعث فروش و تبدیل می‌شود و در عین حال تجربیات معناداری را برای مخاطبان هدف خود ایجاد می‌کند.

کپی رایتینگ دقیق، موثر است و نیاز به حل خلاقانه زیادی دارد. مولفه هایی مانند ویژگی ها، مزایا و قیمت همه با هم ترکیب می شوند تا مصرف کننده را متقاعد به تبدیل کنند. کپی شما روشی است که این جنبه ها و ارزش خود را به مشتریان بالقوه خود منتقل می کنید.


کپی رایتینگ چه تفاوتی با بازاریابی محتوا دارد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که مردم در مورد کپی رایتینگ دارند این است که چه تفاوتی با بازاریابی محتوا دارد.

درست مانند کپی‌رایترها، بازاریابان محتوا برای جلب توجه کاربران در مدت زمان کوتاهی رقابت می‌کنند.

طبق یک نظرسنجی، کاربران به طور متوسط ​​تنها دو دقیقه را قبل از خروج از وبلاگ صرف می کنند. کپی رایترها نیز فقط لحظاتی برای جلب توجه کاربر دارند.

با این حال، اهداف کپی رایتینگ و کپی بازاریابی محتوا متفاوت است.

بازاریابی محتوا بر اهداف فروش غیرمستقیم مانند آموزش، سرگرمی یا ایجاد آگاهی از برند تمرکز دارد. نمونه هایی از بازاریابی محتوا مواردی مانند پست های وبلاگ، مقالات سفید، کتاب های الکترونیکی و وبینارها هستند.

هدف اصلی کپی رایتینگ ترغیب خوانندگان محتوا به انجام یک اقدام خاص است و معمولاً آن را در تبلیغات، CTAها و توضیحات محصول می بینید.

بیایید وبلاگ من را به عنوان مثال در نظر بگیریم.

ایده کلی وبلاگ این است که شما را در مورد کپی رایتینگ آگاه کند، اما در آن، تکه هایی از کپی با اهداف متمایز وجود دارد.


چرا کپی رایتینگ مهم است؟

کپی با کیفیت برای فروش بسیار مهم است.

فقط این را در نظر بگیرید: اگر تبلیغات دارای اشتباهات املایی یا گرامری باشد، احتمال خرید یک محصول 81 درصد کمتر است. 77 درصد از مردان نیز همین احساس را دارند.

با این حال، کپی رایتینگ عالی فقط مربوط به گرامر کامل و تصحیح سخت کوش نیست.

کپی خوب نیز باید:

آگاه کردن

الهام بخشیدن

مردم را متقاعد به اقدام

صدای برند خود را توسعه دهید

فروش بدست آورید


اینها اهداف بزرگی برای دستیابی هستند، اما کپی‌نویسان برتر می‌توانند آن‌ها را حتی در کوتاه‌ترین متن‌ها به انجام برسانند.


انواع کپی رایتینگ

نمونه های مختلفی از کپی رایتینگ وجود دارد. حتی در این صفحه می توانید انواع مختلفی از کپی رایتینگ را مشاهده کنید و هر کدام هدفی جداگانه دارند.

هنگام یادگیری نحوه کپی رایت، باید در مورد این اشکال مختلف کپی بدانید.

بیایید به برخی از انواع زیر نگاه کنیم.


کپی رایتینگ برند

70 درصد از پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی گفتند که برندها باید مثبت شوند

و داستان های مثبت را به اشتراک بگذارید. کپی رایتینگ برند در مورد یافتن خواسته های مخاطبان و ارائه اطلاعات مناسب با صدای مناسب است.

وقتی به مردم می‌گویید که در بازاریابی کار می‌کنید، معمولاً آگهی‌های تبلیغاتی، بیلبوردها و جینگل‌های برندهایی مانند پپسی، برگر کینگ یا نتفلیکس را تصور می‌کنند.

با این حال، کپی‌نویسان برند فراتر از ویژگی‌های معمولی هستند و هدفشان ایجاد پاسخ‌های احساسی قوی است. کپی رایتینگ خلاقانه کمتر به دنبال اثبات بهتر بودن یک برند نسبت به رقیب است و بیشتر در مورد ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی است.

تبلیغی از اپل که آی‌پدها را نشان می‌دهد.
کپی‌نویسی در رسانه‌های اجتماعی
به عنوان یک نام تجاری، هدف شما از ایجاد کپی برای رسانه های اجتماعی جذب مخاطبان از طریق پست ها و تبلیغات است.

چالش این سبک، تطبیق پیام های برند شما در قالب های مختلف منحصر به فرد است. به عنوان مثال، نسخه ای که برای یک پست در فیس بوک می نویسید نباید با پست های TikTok یا اینستاگرام شما یکسان باشد.

با این حال، کپی رسانه های اجتماعی هنوز بر روی عمل متمرکز است. تنها در اینستاگرام، 50 درصد از مردم از یک وب‌سایت بازدید کرده‌اند تا محصولی را فقط با دیدن آن در استوری خریداری کنند. با این حال، این اتفاق نمی افتد مگر اینکه بتوانید مردم را متقاعد کنید تا با این رسانه اقدام کنند.

به این صورت کپی رایتینگ در شبکه های اجتماعی انجام می دهید:

از افعال قوی و زبان فعال برای کمک به تعامل استفاده کنید
مختصر بفرمایید این چیزی است که رسانه های اجتماعی در مورد آن هستند
با لحن دوستانه و محاوره ای بنویسید. از جملات کوتاه استفاده کنید و سعی کنید خیلی رسمی یا خفه کننده به نظر نرسید
تیترهای خود را چشم نواز کنید
هشتگ اضافه کنید
مخلوطش کن فقط سعی نکنید و به مردم بفروشید. برای ایجاد روابط با فالوورهای خود تعامل، سرگرمی، آموزش و تعامل داشته باشید.
محتوای اسپویلر ایجاد کنید که جزئیات معرفی محصول جدید و غیره را ارائه دهد. فقط توجه داشته باشید که همه این نوع محتوا را دوست ندارند.
کار را با یک CTA قوی به پایان برسانید تا مشتری شما بداند که می خواهید در آینده چه کاری انجام دهد.
انسان مفید و سالم باشید
برای مثال، اگر به حساب توییتر Trello نگاه کنید، می‌بینید که مملو از نسخه‌های نمایشی محصول، گیف‌ها، آزمون‌ها و محتوای مفید است که باعث می‌شود آن را با شخصیت‌تر به نظر برسانید و فقط یک برند نباشد:

پستی درباره مراسم صبحگاهی تقویت خلق و خو از Trello.
سئو کپی رایتینگ

سئو وب سایت به معنای بالا بردن رتبه محتوای شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است.

سال‌هاست که سئو وب سایت بهترین روش برای دریافت ترافیک هدفمند به محصول شما بوده است و این روشی است که همچنان قوی است. در واقع، تحقیقات اخیر نشان می دهد که 69 درصد از بازاریابان در سال 2021 روی سئو وب سایت سرمایه گذاری کرده اند که نسبت به سال قبل 64 درصد رشد داشته است.

برای رتبه بندی بالا، محتوای شما باید ارزش واقعی را به کاربران ارائه دهد و در عین حال تعداد زیادی از کلمات کلیدی و عبارات را با هم ترکیب کند. اساساً، شما در حال دمیدن زندگی به نسخه ای هستید که باید معیارهای خاصی از کلیدواژه را برآورده کند.

باز هم، کسب رتبه خوب محتوا در موتورهای جستجو یک هنر است، اما این هنری است که کسب‌وکارها پول زیادی در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. ۷۱ درصد از بازاریابان گزارش می‌دهند که تاکتیک اصلی کسب‌ و کارشان برای سئو وب سایت، گرفتن کلمات کلیدی استراتژیک است.

در اینجا چند نکته برای سئو در کپی رایتینگ شما آورده شده است:

از کلمات کلیدی در عنوان و در سراسر مقاله خود استفاده کنید، در حالی که از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید.
مطمئن شوید که مقاله شما به خوبی نوشته شده و آموزنده است. هرچه بهتر باشد، احتمال اینکه مردم آن را به اشتراک بگذارند بیشتر است.
پیوندهایی به سایر مقالات مرتبط در سایت خود قرار دهید. این به بهبود رتبه سایت شما و افزایش ترافیک کمک می کند.
در صورت امکان تصاویر و ویدیوها را اضافه کنید. آنها نه تنها محتوای شما را جذاب تر می کنند، بلکه استفاده از رسانه ها به سئو وب سایت کمک می کند.
محتوای خود را هم برای خوانایی و هم برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
عناوین جذابی بنویسید که توجه را جلب کند.
از فراخوان های قوی برای تشویق استفاده کنید، تا مردم بدانند در مرحله بعد چه کاری انجام دهند.
آمار کپی رایت

کپی رایتینگ بینش در هسته خود، در مورد تثبیت نام تجاری شما به عنوان یک مرجع در صنعت است. شما به عنوان یک کپی رایتر با تولید محتوای آموزشی با ارزش به این مهم دست می یابید.

برخی از مخاطبان فقط راه‌حل‌های ساده و دقیق را برای نقاط اصلی درد خود می‌خواهند. برای برندهایی با مخاطبان با تجربه تر، رهبری فکری می تواند بسیار ارزشمند باشد.



54 درصد از تصمیم گیرندگان می گویند که حداقل یک ساعت در هفته را صرف مطالعه رهبری فکری می کنند، بنابراین مطمئناً راهی برای دستیابی به افرادی است که احتمالاً اقدامی انجام می دهند.

شما می‌توانید محتوای رهبری فکری خود را به روش‌های مختلف، مانند داستان، مصاحبه متخصص، وبلاگ یا مجله ارائه دهید.

به عنوان مثال، شرکت رایانش ابری Nutanix از مجله آنلاین خود "پیش بینی" برای بررسی گسترده تر برنامه های کاربردی ابری و مزایای آنها استفاده می کند. همچنین دارای محتوای تخصصی، ویدیوها و پیوندهای پادکست است که تخصص خود را در این زمینه تقویت می کند.


کپی رایت ایمیل

نوشتن یک ایمیل قانع کننده یک چالش منحصر به فرد است، به ویژه به این دلیل که ارائه آن بسیار غیرعادی است. با این حال، نسخه خود را ثابت کنید، و می تواند تأثیر زیادی داشته باشد: میانگین بازگشت سرمایه برای بازاریابی ایمیلی 36 دلار به ازای هر 1 دلار خرج شده است.

برای موفقیت در نوشتن ایمیل، نکات زیر را دنبال کنید:

سرفصل های ایمیل جذابی بنویسید که خوانندگان نمی توانند نادیده بگیرند

کپی را واضح نگه دارید اما مطمئن شوید که همچنان ارزش ارائه می دهد
CTAهای قوی ایجاد کنید تا خوانندگان را وادار به اقدام کنند
یک تعهد کوچک بخواهید که مخاطب شما را از خود دور نکند
ایجاد تعادل بین این اهداف دشوار است، اما یادگیری نحوه کپی رایت به شما کمک می کند پیام عالی را ایجاد کنید.

ابزارهایی برای کپی رایترها
چه کسی در کپی رایتینگ بهتر است، انسان یا روبات؟

ما تمایل داریم به نوشتن به عنوان یک چیز منحصر به فرد انسانی فکر کنیم، اما حقیقت این است که فناوری مدرن کمک بزرگی است. شاید نخواهید هنوز برای کپی‌نویسی خود کاملاً به هوش مصنوعی (AI) تکیه کنید. با این حال، ابزارهای مناسب می توانند تفاوت قابل توجهی در عملکرد کپی شما ایجاد کنند.

اگر با بازاریابان صحبت کنید، 43 درصد از آنها معتقدند که بیش از نیمی از تمام وظایف بازاریابی آنها در پنج سال آینده خودکار خواهد شد. عناصر کپی رایتینگ مطمئناً در آن طرح قرار می گیرند.

چگونه می توانید از هوش مصنوعی برای تقویت کمپین های خود استفاده کنید؟ در زیر برخی از ابزارهایی وجود دارد که می‌توانید برای کارآمدتر کردن کپی‌رایتینگ، بهینه‌سازی نتایج و دستیابی به موفقیت در نظر بگیرید.
1. هر کلمه
وب سایت Anyword.

حتی باتجربه‌ترین کپی‌رایترها باید بازی حدس زدن را انجام دهند که آیا نسخه آنها کارایی دارد یا خیر. با این حال، هوش مصنوعی ممکن است پاسخی برای آن داشته باشد.

کپی با پشتوانه داده ها یک راه عالی برای ارائه ارزش و تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده به تصمیمات بازاریابی شما است. به طور فزاینده ای برای کپی رایترها استفاده از قدرت داده ها برای ایجاد و ترویج کپی هوشمندتر رایج شده است. یک مثال عالی Anyword است: یک پلتفرم کپی‌نویسی مبتنی بر داده که از تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده برای ایجاد و بهینه‌سازی کپی بازاریابی برای کانال‌های مختلف استفاده می‌کند.

Anyword میلیاردها نقطه داده را تجزیه و تحلیل می کند تا بینش هایی را در مورد نسخه خود به شما ارائه دهد. این به شما کمک می کند کلمات مناسب را برای مخاطبان مناسب انتخاب کنید - بدون حدس و گمان.

خیلی جالب به نظر می رسد، درست است؟

بینش ارائه شده توسط تجزیه و تحلیل فوق العاده مفید است. مشخص شده است که آن‌ها تبدیل‌ها را تا 30 درصد افزایش می‌دهند، در حالی که کسب‌وکارهایی مانند تد بیکر شاهد 946 درصد ROAS (بازده هزینه‌های تبلیغاتی) بودند.

فهمیدن اینکه چگونه می‌توان داده‌ها را به بهترین نحو در تصمیم‌گیری‌های محتوایی ادغام کرد، دشوار است، اما مدل‌های زبان مبتنی بر هوش مصنوعی Anyword آن را به بخشی طبیعی از فرآیند نوشتن تبدیل می‌کند. به جای صرف وقت خود برای جمع آوری داده ها از منابع مختلف، هنگام تهیه نسخه خود، بینش های فوری دریافت می کنید که بسیار ارزشمند است.

مزایای کلیدی

امتیاز عملکرد پیش‌بینی‌کننده: یک عکس فوری از احتمال عملکرد کپی خود دریافت کنید.
کلمات کلیدی سفارشی: کلمات کلیدی مرتبطی را که می خواهید هوش مصنوعی از آن استفاده کند، درج کنید.
شناسایی محتوا: برای هر جریان درآمدی، پیشنهادهایی برای مؤثرترین محتوا دریافت کنید.
انواع مختلف کپی رایتینگ: Anyword می تواند به شما در ایجاد محتوای بهینه برای هر نوع کپی کمک کند.
قیمت گذاری

رایگان: حداکثر 1000 کلمه در ماه.
پایه: 16 دلار در ماه برای حداکثر 15000 کلمه/اعتبار.
مبتنی بر داده: 83 دلار در ماه برای حداکثر 30000 کلمه/اعتبار (دو ماه رایگان برای صورتحساب سالانه).
2. دستور زبان

وب سایت Grammarly.
اشتباهات ساده املایی و گرامری می تواند کپی عالی را خراب کند.

اینجاست که Grammarly، ابزاری که توسط 30 میلیون نفر در سراسر جهان استفاده می شود، وارد می شود.

ساده ترین راه برای جلوگیری از خطا، ابزار نوشتن آنلاین رایگان Grammarly است. متن شما را در حین نوشتن تجزیه و تحلیل می کند و به اشتباهات املایی و دستوری اشاره می کند.

همچنین دارای یک ویژگی مفید است که به شما می گوید لحن شما چگونه به نظر می رسد، بنابراین می توانید پیام خود را طوری تغییر دهید که برای مخاطبان خاص جذاب باشد.

شما هنوز هم نیاز دارید که نسخه خود را خودتان بخوانید، اما Grammarly راهی عالی برای بررسی بسیاری از اشتباهات نوشتاری است.

مزایای کلیدی

املا و دستور زبان بی دردسر: توصیه های املایی و دستور زبان سطح بالا هنگام نوشتن.
همه چیزهایی که از طرح رایگان نیاز دارید: نسخه رایگان برای اکثر افراد به اندازه کافی قدرتمند است.
پیشنهاداتی برای راهنماهای لحن و سبک: خلاصه ای فوری از لحنی که کپی شما استفاده می کند دریافت کنید و به راهنماهای سبک دسترسی پیدا کنید.
وصل شدن به برنامه‌ها: برنامه‌های افزودنی برای همه نرم‌افزارهایی که برای نوشتن استفاده می‌کنید (Chrome، Google Docs، رسانه‌های اجتماعی، Outlook و غیره) در دسترس هستند.
قیمت گذاری

رایگان: بدون هزینه برای نسخه محدود اما همچنان بسیار مفید
Premium: از 12 دلار در ماه برای پیشنهادات خاص تر و افزایش قابلیت ها
تجارت: از 25 دلار در ماه
3. Wordtune

وب سایت Wordtune.
پالایش نسخه شما زمان بر است. آیا خوب نیست اگر بتوانید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد را تایپ کنید و پیشنهادهایی برای بهتر کردن آن دریافت کنید؟

این دقیقاً همان چیزی است که Wordtune به شما می دهد.

تا 280 کاراکتر تایپ کنید و نرم افزار بازنویسی های توصیه شده را برای الهام بخشیدن به خلاقیت شما به شما نشان می دهد. با نسخه پریمیوم، حتی می توانید آهنگ را تنظیم کنید، کپی خود را کوتاه کنید، یا طولانی تر کنید.

شما هنوز مسئول ایده ها هستید، اما Wordtune می تواند آنها را بهتر کند.

مزایای کلیدی

پیشنهادات بازنویسی فوری: حداکثر 280 کاراکتر بنویسید و پیشنهادات بازنویسی فوری دریافت کنید.
پیشنهادات را کوتاه یا گسترش دهید (پرداخت شده): پیشنهادهایی برای کوتاه کردن/گسترش کپی خود با کلیک یک دکمه دریافت کنید.
جابجایی بین لحن رسمی و غیر رسمی (پرداخت): پیشنهادهای بازنویسی را بر اساس لحن رسمی یا غیر رسمی دریافت کنید.
برنامه های افزودنی برای برنامه ها: افزونه ها

برای همه نرم افزارهایی که برای نوشتن استفاده می کنید (Chrome، Google Docs، رسانه های اجتماعی، Outlook، لیست ادامه دارد) در دسترس هستند.
قیمت گذاری

رایگان: 10 بازنویسی در روز
حق بیمه: 9.99 دلار در ماه برای بازنویسی نامحدود
حق بیمه برای تیم ها: در وب سایت پرس و جو کنید
نحوه کپی‌نویسی: استراتژی‌های کپی‌نویسی
ما به این سؤال پاسخ داده‌ایم که «کپی رایتینگ چیست؟» و برخی از ابزارهای موجود برای ارتقای محتوای شما را به سطح بعدی برجسته کرده‌ایم، اما در مورد استراتژی‌ها چطور؟

حتی با وجود بهترین نرم افزار کپی رایتینگ در جهان، همچنان به عنصر انسانی نیاز دارید. چه مراحلی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه کلماتتان الهام بخش مردم برای انجام عمل هستند، استفاده کنید؟


1. قبل از شروع، مخاطب خود را بشناسید.

ما در مورد نگرانی های مربوط به حریم خصوصی چیزهای زیادی می شنویم، اما 65 درصد از مصرف کنندگان مایلند داده های خود را به اشتراک بگذارند تا تجربه ای شخصی داشته باشند. حتی در دنیای مبتنی بر داده، اگر به معنای دریافت اطلاعات، توصیه‌ها و پیشنهادات متناسب با ما باشد، به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود اهمیتی نمی‌دهیم.

نظرسنجی بالا نشان می‌دهد که درک مخاطب هدف چقدر مهم است: وقتی دقیقاً می‌دانید برای چه کسی می‌نویسید، می‌توانید رویکرد خود را با اولویت‌ها، خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها تطبیق دهید.

همه اینها به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، اما چگونه می توانید مخاطب خود را درک کنید؟ با ایجاد یک شخصیت خریدار یا نمایشی خیالی از مشتری ایده آل خود. این نشان می دهد که مخاطبان شما چه کسانی هستند، از جمله جمعیت شناسی، عنوان شغلی، موقعیت مکانی، سن و سطح درآمد.



فقط این را بال نکنید. داده های مشتری فعلی خود را بررسی کنید و به دنبال مشتریانی باشید که دارای ارزش ماندگاری یا نرخ نگهداری بالا هستند.

هنگامی که شخصیت خریدار خود را مشخص کردید، با پرسیدن سوالاتی مانند:

در حال حاضر به چه کسی می فروشید؟
دوست دارید به چه کسی بفروشید؟
مشتریان فعلی شما چه چیزی را در مورد پیشنهاد شما دوست دارند؟
مشتریان شما با چه مشکلاتی روبرو هستند و چگونه به آنها کمک می کنید این مشکلات را حل کنند؟
از این اطلاعات برای راهنمایی شما هنگام شروع نوشتن نسخه استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که اکثر کپی‌رایتینگ‌ها مستقیماً برای مخاطبان هدف شما جذاب هستند، بنابراین از زبانی استفاده کنید که با فرد ارتباط برقرار کند. آنها را با ارجاع به «شما» و «ما» در این فرآیند بگنجانید.

به عنوان مثال، تفاوت بین این دو جمله را در نظر بگیرید:

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به افزایش نرخ تبدیل کمک کنند.
ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند نرخ تبدیل خود را برای کپی خود افزایش دهید.
فقط با کمی تغییر زبان آن را به یک پیشنهاد شخصی تر تبدیل کرده اید.

برای کمک به ایجاد شخصیت مشتری، در اینجا پیوندی به یک الگوی رایگان وجود دارد.


2. از لحن مناسب استفاده کنید.

خوب نوشتن چیزی فراتر از انتخاب کلمات مناسب است. لحن، یا نگرشی که استفاده می‌کنید، به نوشتار شما زمینه بسیار بیشتری نسبت به انتخاب کلمه شما می‌دهد. به مشتریان احتمالی می گوید که آیا شما سرگرم کننده، جدی، عجیب و غریب یا بسیار حرفه ای هستید.

به عنوان مثال، این دو نمونه کپی رایتینگ را برای یک شرکت خیالی که نرم افزار فروش می فروشد در نظر بگیرید:

مشتریان خود را با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته ای که برای رساندن کسب و کار شما از صفر به قهرمان طراحی شده اند، بهتر درک کنید.

این ابزار حرفه ای است و مزایای اصلی ابزار را به اشتراک می گذارد (پیشرفته است و به شما کمک می کند مشتریان خود را بهتر درک کنید). همچنین از لحن کمی عجیب و غریب استفاده می کند - عبارت "صفر تا قهرمان" نشان می دهد که آنها خودشان را خیلی جدی نمی گیرند.

حال این را در نظر بگیرید:

"با استفاده از نرم افزار فروش مبتنی بر هوش مصنوعی ما درک عمیق تری از مشتریان خود به دست آورید. نرم افزار SellingPlus به ساده سازی قیف فروش شما و افزایش درآمد کمک می کند.

این مثال همان اطلاعات کلی مورد اول را دارد، اما لحن حرفه ای تر است و کمی عمیق تر می شود. آنها از هوش مصنوعی برای تقویت نرم افزار خود و کمک به بهبود روند فروش استفاده می کنند. لحن حرفه ای تر است و احتمالاً برای یک مدیر اجرایی C-suite یا یک شرکت سازمانی مناسب تر است.

در حالی که اطلاعات اساساً یکسان است، لحن با توجه به مخاطب تغییر می کند. این به مشتریان کمک می کند احساس کنند که در مکان مناسبی هستند و این نرم افزار برای تجارت آنها ایده آل است.

در اینجا مثال دیگری از صدای افکتی است که می تواند داشته باشد:

وب سایت Articulate.
لحن کپی را منحصر به فرد می کند. باعث می شود شما گوش کنید هیچ چیز جالبی در مورد کلمات وجود ندارد، اما نحوه استفاده از آنها شما را جذب می کند.

اگر گرفتن لحن مناسب مشکل است، من یک خبر عالی دارم. Grammarly یک ابزار داخلی دارد که به شما کمک می کند لحن نوشتن خود را متناسب با مخاطب خود تنظیم کنید.

برای مثال، اگر مخاطب «عمومی» را انتخاب کنید، این ابزار جملات پیچیده‌ای را برجسته می‌کند که درک آن‌ها برای مخاطب عام دشوار است.


3. UVP خود را تحت فشار قرار دهید (ارزش منحصر به فرد)

اینترنت و ظهور جهانی شدن گزینه های بیشتری از همیشه در اختیار ما قرار داده است.

فروش آنلاین همچنان در حال رشد است و تنها در ایالات متحده 14.2 درصد افزایش یافته است. افراد بیشتری به خرید و فروش آنلاین می پردازند.

به عنوان مثال، اگر یک تشک جدید می خواهید، مجبور نیستید از بین دو فروشگاه مبلمان محلی یکی را انتخاب کنید. اکنون می توانید تشک را از هر کجای دنیا سفارش دهید و ظرف چند روز آن را درب منزل تحویل بگیرید.

داشتن گزینه های بیشتر چیز خوبی است. با این حال، برای کسب و کارها، افزایش گزینه های مصرف کننده به معنای وجود m است

رقبای سنگ معدن، به همین دلیل است که نسخه شما باید بر آنچه شما را متمایز می کند (UVP شما) تمرکز کند.

وب سایت Xero.
Xero در برجسته کردن ارزش پیشنهادی نرم افزار خود کار بسیار خوبی انجام می دهد. این ابزار دقیقاً آنچه را که این ابزار انجام می‌دهد تنها در چهار کلمه توضیح می‌دهد: «ساده کردن کارهای تجاری روزمره» و اینکه آن‌ها این کار را برای چه کسانی انجام می‌دهند: «کسب و کارهای کوچک، حسابداران، حسابداران محلی و در سراسر جهان».

بخشی در وب سایت Xero که تعداد مشترکین آنها را نشان می دهد.
بیایید صادق باشیم: کسب و کار شما برای همه عالی نیست و نباید هم باشد!

شاید شما روی کمک به کسب‌وکارهای کوچک در مدیریت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود تمرکز کنید یا نرم‌افزاری را ارائه دهید که به کشاورزان مرغ آزاد در ردیابی تولید تخم‌مرغ کمک می‌کند.

UVP شما باید بر روی توضیح اینکه چرا شما برای مخاطب خاص خود مناسب هستید، تمرکز لیزری داشته باشد، نه هر کسی و هر کس.

به عنوان مثال، کسب و کارهای کوچک بودجه کمتری دارند و ممکن است بخواهند به جای تبلیغات اجتماعی پولی، بر رشد ارگانیک تمرکز کنند. پرورش دهندگان تخم مرغ آزاد ممکن است به حسگرهایی نیاز داشته باشند که منطقه وسیع تری را نسبت به مزارع کارخانه پوشش دهد.

به یاد داشته باشید، لازم نیست در همه چیز خوب باشید. به جای تمرکز بر تمام کارهای شگفت انگیزی که انجام می دهید، زمان بگذارید تا به آنچه شما را متمایز می کند، بپردازید.

سپس روی آن در کپی خود تمرکز کنید.

برای شروع کار با UVP خود، چند قالب رایگان عالی آنلاین وجود دارد.


4. از داستان گویی استفاده کنید

یک مطالعه شکاف اصالت در بین 300 برند و پنج دسته نشان می‌دهد که اصالت برای مصرف‌کنندگان چقدر مهم است و چقدر برای شفافیت ارزش قائل هستند، بنابراین باید از داستان‌های خود با داده‌ها و نمونه‌های واقعی پشتیبانی کنید.

در طول تاریخ، داستان سرایی جزء اصلی کمک به دستیابی به اهداف مختلف بوده است و این رویکردی است که من خودم از آن استفاده می کنم.

من می دانم که وبلاگ نویسی می تواند یک کسب و کار هفت رقمی برای شما ایجاد کند، اما اگر داستان چگونگی استفاده از محتوا را برای ایجاد چنین کسب و کاری به شما بگویم، بسیار قدرتمندتر است. چرا اینطور است؟

سرگرم کننده تر است
به خاطر سپردن داستان ها آسان تر از حقایق است
آنها کمک می کنند تا چیزها در چارچوب قرار گیرند
ما دوست داریم برای دیگران داستان بگوییم، بنابراین به احتمال زیاد داستان را منتقل می کنیم
یک داستان خوب بی زمان است
این مقاله را بگیرید. ما در مورد یک موضوع بسیار جدی صحبت می کنیم، اما با وجود این، من همیشه با معرفی داستان های کوچک همه چیز را به هم می زنم. توجه داشته باشید که چگونه من از مثالی از یک تجارت بدون چهره در بخش آخر استفاده نکردم؟ در عوض، یکی را انتخاب کردم که به کشاورزان کمک می کند تولید تخم مرغ هایشان را پیگیری کنند.

من سعی کردم تصویری در ذهن شما ایجاد کنم که نشان دهد چرا این نرم افزار ردیابی تخم مرغ باید ارزش پیشنهادی خود را نشان دهد و چگونه به فروش کمک می کند.

شما مجبور نیستید کل تاریخ داستان خود را بگویید، اما می توانید از اصول داستان سرایی تقریباً در هر شکلی از کپی رایتینگ استفاده کنید.

حتی بهتر از آن زمانی است که بتوانید داستان‌های واقعی را تعریف کنید که تشویق به عمل می‌شوند.

نمونه موردی: در اینجا، می‌خواهم نمونه‌ای از پروازهای ارزان اسکات را به شما نشان دهم. اسکات داستانی درباره نحوه انتخاب پروازهایی که توصیه می کند تعریف می کند و سپس چک لیست خود را به شما نشان می دهد.

بهترین تست از پروازهای ارزان اسکات.
لیستی از مزایای استفاده از پروازهای ارزان اسکاتس از وب سایت آنها.
سپس نمونه‌ای از معامله‌ای را ارائه می‌دهد که آزمون Bestie را با موفقیت پشت سر می‌گذارد، همراه با معامله‌ای که موفق نمی‌شود:

نمونه ای از پروازها از وب سایت Scott's Cheap Flights.
5. از کپی رایتینگی استفاده کنید که نقاط درد را حل می کند

یکی از دلایلی که 70 درصد بازاریابان از بازاریابی مبتنی بر حساب استفاده می‌کنند این است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نقاط دردناک افراد را شناسایی کنند، اما انجام این کار با مخاطبان گسترده‌تری نیز امکان‌پذیر است. فقط به کپی رایتینگ خوب نیاز دارد.

وقتی کپی می نویسید، وسوسه انگیز است که روی نکات مثبت تمرکز کنید، مانند اینکه محصول شما چقدر عالی است یا چقدر مشتریان شما را دوست دارند.

با این حال، مشتریان به دنبال محصول یا خدمات نیستند زیرا همه چیز آفتابی و رنگین کمان است. آنها به دنبال راه حلی برای یک مشکل هستند. این مشکلات نقاط دردناکی هستند و باید تمرکز اصلی کپی شما باشند.



مشتریان با شش نقطه درد اصلی روبرو هستند:

مالی

ریسک و اعتماد

سهولت و راحتی

بهره وری و زمان

فرآیندها و سفر

ارتباط و پشتیبانی


به این فکر کنید که مشتریان شما با چه مشکلاتی روبرو هستند و چگونه به آنها کمک می کنید این مشکل را حل کنند. راه های زیادی برای پی بردن به نکات دردناک مشتریان وجود دارد، اما یکی از موثرترین آنها این است که به سادگی از آنها بپرسید.

یک نظرسنجی ایجاد کنید، نکات دردناک مخاطبان خود را کشف کنید، و کپی خود را در اطراف آنها بسازید.


6. اهرم اثبات اجتماعی

مشتریان بیشتری نسبت به قبل نظرات آنلاین را مطالعه می کنند.

77 درصد از مردم همیشه قبل از انتخاب یک کسب و کار نظرات را می خوانند، بنابراین اگر نسخه شما از اثبات اجتماعی استفاده نمی کند، یک عنصر حیاتی را از دست داده است.

اینجاست چرا کار می کند: وقتی می بینیم که شخص دیگری تجربه خوبی با یک محصول یا خدمات داشته است، می خواهیم از مزایای مشابه بهره مند شویم.

چرا اینقدر موثر است؟ ما به اطلاعاتی که از سایر کاربران، مانند اعضای خانواده یا حتی افراد مشهور می‌آید، بیشتر از اطلاعاتی که مستقیماً از برندها می‌آیند، اعتماد داریم.

فرض کنید به دنبال یک رستوران هندی جدید هستید. آیا بیشتر به توصیه بهترین دوست خود یا تبلیغی که در فیس بوک دیده اید اعتماد دارید؟ احتمالاً دوست شماست، درست است؟ در واقع، 79 درصد از مصرف کنندگان به بررسی ها به اندازه توصیه های شخصی خانواده یا دوستان اعتماد دارند، در حالی که به طور متوسط، 46 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده احساس می کردند که تبلیغات تلویزیونی و چاپی تا حدودی یا بسیار قابل اعتماد هستند.

اثبات اجتماعی می تواند با افزایش اعتماد، به قدرتمندتر کردن کپی رایتینگ کمک کند.

شما می توانید از اثبات اجتماعی در کپی رایتینگ با استفاده از موارد زیر استفاده کنید:

استفاده از اثبات اجتماعی برای الهام بخشیدن به کپی‌نویسی: بررسی‌ها و نظرسنجی‌های مشتریان می‌تواند به شما کمک کند بفهمید مشتریان چه چیزی را در مورد محصول شما دوست دارند. از اثبات اجتماعی برای تعیین اینکه روی کدام نقاط درد تمرکز کنید و چه فوایدی را برجسته کنید، استفاده کنید.
از جمله اثبات اجتماعی نزدیک به کپی: نظرات و مطالعات موردی را به صفحات فرود، صفحات اصلی و وب سایت خود اضافه کنید تا نسخه خود را تقویت کنید و نشان دهید که دیگران آنچه را که ارائه می دهید دوست دارند.


7. از زبان ترد استفاده کنید

آیا تا به حال شنیده اید که میانگین توجه انسان حدود 8 ثانیه است؟

این آمار اغلب نقل می شود، و کاملاً واضح است که چرا: این تکان دهنده است.

با این حال، آمار کمی گمراه کننده است. در واقع، گستره توجه انسان وابسته به وظیفه است. با این حال، وقتی در حال مرور اینترنت هستیم، تحمل زیادی برای اتلاف وقت نداریم. ما خواهان دسترسی سریع به اطلاعات و بینش های مهم هستیم.

دشمن این کرک است.

هنگام نوشتن به راحتی می توان دراز کشید. ممکن است به نوشتن ایمیل هایی که تصمیمات را به رئیس خود توضیح می دهند یا مستندات گردش کار را تهیه کنید عادت کرده باشید. در این مواقع، چند کلمه اضافی مهم نیست و ممکن است مفید باشد.

حتی در یک پست وبلاگ، مانند این، نثر طولانی تر می تواند کار کند.

در کپی رایتینگ نیست. وقتی کپی می نویسید، هر کلمه باید هدفی را دنبال کند. اگر آموزش نمی دهد، بر یک مزیت تاکید نمی کند، یا ارتباطی ایجاد نمی کند، باید از بین برود.

در اینجا چند کلمه و عبارات رایج وجود دارد که هنگام نوشتن کپی باید حذف شوند:

که
به منظور. واسه اینکه. برای اینکه
شاید
بسیار
کمی
زوج
فقط
شاید
بنابراین
واقعا
از
پسندیدن
کپی شما باید به راحتی قابل خواندن باشد، بنابراین واضح است که باید گاهی از این کلمات استفاده کنید. گاهی اوقات آنها ضروری هستند، اما از خود بپرسید که آیا آنها چیزی را روی میز می آورند یا خیر.

نسخه خود را از طریق اپلیکیشن همینگوی اجرا کنید، برنامه ای که به دنبال جملات و عبارات بسیار پیچیده است. سپس، این عبارات پرکننده را با کلمات قدرتمندی جایگزین کنید که به جای اشغال فضا، عمل را هدایت می کنند.

کلماتی مانند "فقط"، "شاید" و "کمی" با کلماتی مانند "سریع"، "برنامه اقدام" و "دقیقا" جایگزین می شوند.


8. کپی رایتینگ خود را تست کنید

آیا می خواهید یک آمار دیوانه را بشنوید؟

در سال 2010، باراک اوباما از تست A/B برای جمع آوری 60 میلیون دلار اضافی برای جمع آوری کمک های مالی خود استفاده کرد. در آن زمان، این مفاهیم بسیار جدیدتر بودند، اما حتی امروز، مردم آنقدر که باید تست‌ها را انجام نمی‌دهند.

کپی رایتینگ یک فرآیند است و بخشی از این فرآیند این است که بفهمید چه چیزی با مشتریان احتمالی شما طنین انداز می شود. مهم نیست که چقدر تحقیق می کنید یا چند بار از مخاطبان خود نظرسنجی می کنید، باید نسخه خود را A/B تست کنید.

من دائماً از اینکه چه چیزی در کپی‌رایتینگ کار می‌کند و چه چیزی جواب نمی‌دهد شگفت‌زده می‌شوم. گاهی اوقات سرنخ ها مشکلات مختلفی دارند. گاهی اوقات، لحن نیاز به کمی کار دارد.

علاوه بر این، سلیقه ها در طول زمان تغییر می کند. به عنوان مثال، چند سال پیش، گفتن به مشتریان که از هوش مصنوعی استفاده می کنید ممکن است معنایی نداشته باشد. امروزه هر برندی از آن در نسخه خود استفاده می کند. اگر در تست A/B بودید، این برنده درآمد را قبل از بقیه کسب می‌کردید.

حتی برندهایی که هرگز انتظارش را ندارید، در حال حاضر دائماً در مورد هوش مصنوعی صحبت می کنند، و دلیل آن این است که آنها آن را آزمایش کرده و متوجه شده اند که کار می کند.

یک مولد نام کودک از Bored Humans.
توجه: این لزوماً یک نمونه عالی از کپی نیست، اما نشان می دهد که چگونه از هوش مصنوعی استفاده می کند.

با این حال، یک نکته وجود دارد - نسخه های مختلف کپی خود را آزمایش نکنید. در عوض، حداکثر یک یا دو تغییر عنصر را آزمایش کنید و ببینید کدام یک بیشترین تبدیل را ایجاد می کند. موفق ترین نسخه را انتخاب کنید، سپس دوباره و دوباره تست کنید.

آزمایش این عناصر را در نظر بگیرید:

نقطه نظر: برای مثال "شما می توانید ذخیره کنید" در مقابل "اکنون ذخیره کنید".
کپی دکمه: «اکنون بخر»، «حساب رایگان خود را دریافت کنید» یا «ثبت‌نام».
سرفصل ها: روی ویژگی ها یا نقاط دردناک مختلف تمرکز کنید.
قالب بندی: برای مثال، نقاط گلوله در مقابل لیست های شماره گذاری شده.
CTAs: چه چیزی مصرف کنندگان را وادار به اقدام می کند؟ چندین CTA را تست کنید تا ببینید چه چیزی بهتر عمل می کند.
چندین تی

ools تست A/B را آسان می کند، از جمله Google Optimize و Optimizely.

به یاد داشته باشید، تست A/B باید یک فرآیند مداوم باشد تا به بهبود کپی شما در طول زمان کمک کند. یک یا دو تست را اجرا نکنید و آن را خوب بنامید.


9. از حقایق و آمار جذاب استفاده کنید.

همه ما عاشق حقایق و آمار هستیم. آنها از صفحه می پرند و بلافاصله داستان می گویند.

ببینید من از چند آمار در این مقاله استفاده کرده ام! این به این دلیل است که آنها به آنچه من می گویم اعتبار می بخشند.

اگر به شما بگویم که تست A/B مهم است، چرا باید مرا باور کنید؟ اگر من آن را بدون پشتیبان‌گیری با داده‌ها بگویم، احتمالاً نباید این کار را انجام دهید. وقتی به شما می‌گویم شرکت‌هایی که از تست A/B استفاده کرده‌اند، X درصد افزایش فروش داشته‌اند، آنگاه دلیل بیشتری به شما می‌دهد که فکر کنید، "بله، نیل می‌داند که درباره چه چیزی صحبت می‌کند."

آمار در محتوای طولانی مانند این بسیار مهم است، بنابراین فقط به این فکر کنید که چقدر مهم هستند در کپی جایی که باید با کلمات محدود اقدامات را تشویق کنید. آنها مانند گرد و غبار طلا هستند. در اینجا یک مثال وجود دارد، شرکت نرم افزار بازاریابی ایمیلی، Drip، این واقعیت را برجسته می کند که بیش از 30000 بازاریاب از نرم افزار خود استفاده می کنند، بنابراین باید خوب باشد، درست است؟

سپس، دریپ مثال‌های خاصی می‌آورد، مانند شرکتی که با استفاده از نرم‌افزار خود بیش از ۱ میلیون دلار درآمد کسب کرد. دریپ همچنین توضیح می‌دهد که چگونه به شرکت کمک کرد تا میانگین سفارشات خود را 30 درصد افزایش دهد.

پستی از Drip درباره درآمد آنها.
آمار سرد و سخت می تواند نویز را کاهش دهد و بازدیدکنندگان سایت بلافاصله پیام را دریافت می کنند.


10. اطلاعات کلیدی را تکرار کنید.

به گفته کارشناسان، شما باید یک حافظه را 30 بار به طور فعال به خاطر بیاورید تا اطلاعات باقی بماند.

احتمالاً نمی خواهید همان حرف را بیش از 30 بار در نسخه خود بگویید، اما می خواهید اطلاعات کلیدی را تکرار کنید. در غیر این صورت، به راحتی از آن گذشت و به عنوان چیزی مهم در ذهن خواننده برجسته نخواهد شد.

همه این نمونه ها از یک صفحه اصلی هستند:

نمونه هایی از کپی رایتینگ
نمونه هایی از کپی رایتینگ
نمونه هایی از کپی رایتینگ
ممکن است بار اول این ایده را از دست بدهید که این کفش‌ها پایدار هستند، ممکن است بار دوم آن را از دست بدهید، اما بار سوم که آنها به آن اشاره کردند، می‌دانید که کفش‌های Allbirds پایدار هستند.

مانند همیشه در مورد کلمات کلیدی یا مضامین، آنها باید به طور طبیعی در متن قرار بگیرند. من اشاره کردم که کرک دشمن کپی رایتینگ عالی است، و این برای قرار دادن کلمات کلیدی و مضامین فقط به خاطر آن است.

بر روی ایده هایی تمرکز کنید که برای مخاطب هدف شما مهم است و آنها را به طور طبیعی تکرار کنید.


11. در نسخه خود از خوانندگان سؤال بپرسید.

وقتی در زندگی واقعی صحبت می کنیم، معمولاً یک مکالمه یک طرفه نیست. این یک همکاری است وقتی می‌خواهید افراد را وادار به انجام کاری کنید، به خرید آنها نیاز دارید.

بهترین کپی رایترها اغلب سوالاتی می پرسند. چرا؟

این فرآیند را مشارکتی تر می کند و خواننده را تشویق می کند تا نقاط را به هم متصل کند. وقتی از شما پرسیدم چرا کپی رایترهای برتر از سوالات استفاده می کنند، مغز شما چه کار کرد؟

شرط می بندم که به طور فعال جاهای خالی را پر می کند. ما به سختی می‌توانیم پاسخ سؤالات را پیدا کنیم، و این طبیعتاً باعث می‌شود که با نسخه‌ای که می‌خوانیم ارتباط برقرار کنیم.

نمونه سوال پرسیدن در کپی رایتینگ از نایک.
جدا از بازی زیبای کلمات بین مدل مو و مدل هوا، این کپی به طور طبیعی مغز شما را وادار می کند که به سوال پاسخ دهد.

اولین هدف کپی شگفت انگیز این است که مردم را درگیر کند زیرا در غیر این صورت نمی توانید اقدام را تشویق کنید. شکستن نسخه خود با یک سوال یک راه ایده آل برای رسیدن به این هدف است.


12. از کلمات قانع کننده در کپی خود استفاده کنید.

کلمات خاصی در هر زبانی وجود دارد که واکنش روانی یا احساسی را برمی انگیزد. آنها معمولاً به عنوان کلمات قدرتمند شناخته می شوند و شما آنها را در همه جا در کپی رایتینگ می بینید.

حتی اگر ما کاملاً از آن بی اطلاعیم، این کلمات به ما کمک می کند تا اقدامی را انجام دهیم، و این دقیقاً همان چیزی است که کپی رایترها می خواهند.

به برخی از رایج ترین عباراتی که در تبلیغات می شنویم فکر کنید:

سریع پولدار شوید
تا زمانی که ذخایر تمام می شود
آخرین شانس
همین الان بخرید صفر بپردازید
این عبارات از کلمات قدرتمندی استفاده می کنند که ثابت شده است احساسات خاصی را تحریک می کنند و شما می توانید از آن برای الهام بخشیدن به عمل استفاده کنید.

دفعه بعد که تست تقسیم خود را انجام می دهید، یکی از این کلمات قدرت را به نسخه خود اضافه کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. نشان داده شده است که افزودن تنها چند مورد از این کلمات به یک پاپ آپ باعث افزایش ثبت نام تا بیش از 400 درصد می شود.

این کمی شبیه یک ترفند ذهن جدی است، با این تفاوت که هر کسی می تواند آن را انجام دهد.


نمونه هایی از کپی رایتینگ

در اینجا برخی از آن کلمات قانع کننده را در عمل می بینیم:

تبدیل

کسب درآمد

فورا

رشد

قدرتمند

بهينه سازي


این یک تکه کپی کوتاه است، و با این حال، بسیاری از این کلمات تاثیر واقعی دارند.
سوالات متداول

تفاوت بین کپی رایتینگ و بازاریابی محتوا چیست؟

کپی رایتینگ متن نوشته شده ای است که برای اطلاع رسانی و تشویق افراد به اقدام استفاده می شود. محتوا در این دسته قرار می گیرد زیرا سعی در دستیابی به این اهداف دارد. با این حال، کپی رایتینگ در بسیاری از اشکال دیگر نیز وجود دارد. برای مثال، متن ایمیل‌های بازاریابی یا پست‌های نوشته‌شده‌ای که در شبکه‌های اجتماعی خود قرار می‌دهید، همگی کپی هستند.


یک کپی رایتر چه کاری انجام می دهد؟

یک کپی رایتر در ایجاد کپی آگهی، کپی وب و سایر مواد بازاریابی تخصص دارد. آنها نیز پاسخگو هستند

برای شعارهای جذاب، ایجاد سرفصل های جلب توجه و نوشتن کپی فروش متقاعدکننده مناسب است.


چگونه یک کپی رایتر می شوید؟

برای تبدیل شدن به یک کپی رایتر به هیچ مدرک خاصی نیاز ندارید. آنچه شما به آن نیاز دارید مهارت های نوشتاری قوی و توانایی درک نحوه الهام بخشیدن به مخاطب هدف خود برای انجام عمل است.


کپی‌رایترها به چه مهارت‌هایی نیاز دارند؟

کپی‌رایترها باید مهارت‌های مختلف زیادی را با هم ترکیب کنند، اما پنج عنصر کلیدی عبارتند از نوشتن سطح بالا، مهارت‌های تحقیق، مهارت‌های تحلیلی، ارتباط خوب و مهارت‌های حل مسئله.


چگونه موفقیت کپی رایتینگ خود را اندازه گیری می کنید؟

موفقیت کپی رایتینگ با تعداد افرادی که اقدام مورد نظر شما را انجام می دهند سنجیده می شود. این بسته به نوع نسخه ای که می نویسید متفاوت است، اما نکته مهم این است که یک هدف واضح داشته باشید و درک درستی از نحوه سنجش عملکرد در برابر آن هدف داشته باشید.


کپی رایترها چقدر درآمد دارند؟

Glassdoor تخمین می زند که میانگین کل دستمزد برای یک کپی رایتر ارشد 92105 دلار است. این دقیقاً با برآورد دفتر آمار کار برای همه نویسندگان (که نویسندگان کپی رایتر زیر مجموعه آنها قرار می گیرند) که 69510 دلار در سال است مطابقت دارد.


برای اینکه یک کپی رایتر باشید به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

کپی رایترها باید خواسته ها و نیازهای مخاطب هدف خود را درک کنند و پیام هایی را بسازند که برای آنها جذاب باشد. آنها همچنین باید فراخوان های موثری برای اقدام ایجاد کنند. سایر مهارت های ضروری عبارتند از: درک واضح مفاهیم رایج تبلیغات و بازاریابی، مهارت های نوشتاری قوی و توانایی تفکر خلاقانه و استراتژیک.


نتیجه گیری

کپی رایتینگ بخشی ضروری از بازاریابی دیجیتال است.

اگر نمی توانید مردم را متقاعد کنید که اقدامی انجام دهند، نمی توانید روی وب سایت خود کلیک کنید، سرنخ ایجاد کنید یا فروش داشته باشید.

خوشبختانه، با تمرکز مناسب، کپی رایتینگ چیزی است که می توانید آن را به خوبی یاد بگیرید، و این نکات و ابزارها باید به شما کمک کند. شما می توانید این مهارت جدید را برای کسب و کار خود به کار ببرید، یا می توانید برای انجام آن برای دیگران پول دریافت کنید. انتخاب باشماست.

با این حال، مثل همیشه، اگر در زمینه بازاریابی دیجیتال و کپی رایتینگ خود به کمک نیاز دارید، با تیم من صحبت کنید.

با مهارت های کپی رایتینگ جدید خود چه خواهید کرد؟


تماس با آگهی دهنده ( گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان ) -- در مورد : کپی رایتینگ چیست؟

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : کپی رایتینگ چیست؟


آگهی های مرتبط رایگان کپی رایتینگ چیست؟



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8