.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

فروش بذر گل و گیاه

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : فروش بذر گل و گیاه
نام آگهی دهنده : گل تازه علیجانی
نام دسته : کشاورزی
استان : تهران
شهر : اندیشه
آدرس :
تلفن : 09129546296
وب سایت :
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1401/09/08-18:49:48:566
آمار بازدید : 33

فروش عمده بذر گل و گیاه، فروش بذر گل و گیاه، فروش عمده بذر گل، فروش عمده بذر گیاه، فروش بذر گل، فروش بذر گیاه، فروش عمده پیاز گل، فروش پیاز گل، فروش بذر گل شب بو، فروش قلمه گل رز هلندی، فروش قلمه گل رز خوشه ای، فروش عمده نشا گل، فروش نشا گل


وارد کننده بذر گل و گیاهان به صورت مستقیم از کشور هلند

هر مجموعه ای مزیت ها و قابلیت هایی دارد، مجموعه ما واردکننده بذر گل و و گیاهان به صورت مستقیم از کشور هلند است که متفاوت از سایر مجموعه ها است و لازم است به نحوی به اطلاع مخاطبان برسد، آنان با قدرت انتخاب بهتری، تصمیم بگیرند.

مجموعه گل تازه یک مجموعه صادرات و وردات در حوزه گل و گیاه است که هدف اصلی آن افزایش بهره وری و ثروت آفرینی در حوزه گل و گیاه است.

کیفیت اجرایی از دیگر اصول مهم مجموعه گل تازه می باشد، چون ما درک میکنیم که مردم بر موفقیت و کار ما تاثیر می گذارند کارشناسان ما از با تجربه ترین، با دانش ترین و متخصص ترین افراد در زمینه کاری خود هستند و با حساسیت بالا انتخاب شده اند تا علاوه بر داشتن دنش فنی، اخلاق حرفه ای را نیز رعایت کنند.

یکی از اصول مهم در مجموعه گل تازه علیجانی این است که پیش از هر چیزی منافع مشتریان را در نظر بگیرد شاید فکر کنید که این اصل با منافع مالی مجموعه گل تازه منافات دارد اما همین اصل باعث شده است تا اعتماد مشتریان جلب و روزانه بر مشترکین ما افزوده شود.

این اصل حتی در جهت تبلیغات نیز به ما کمک کرده است، پس مطمئن باشید که بهترین را انتخاب کرده اید کارشناسان و بازاریابان مجموعه گل تازه با سفر های متعدد و دیدار با تعداد کثیری از گلخانه داران هلندی موفق به اخذ مجوز واردات انواع مختلف پیاز، قلمه، نشاء و بذر گلهای مختلف شده اند در همین راستا مجموعه گل تازه علیجانی در نظر دارد با ارائه بهترین و با کیفیترین محصولات و با مناسبترین قیمت مشتریان خود را بهره مند نماید.
پیاز هر نوع گلی رو مد نظر داشته باشید در مجموعه علیجانی خواهید یافت بلا استثنا مجموعه علیجانی یکی از پر قدرترین مجموعه هایی است که تا کنون توانسته نیاز مشتریان خود را در این زمینه بر طرف نماید و تماس های متعدد با این مجموعه گویای اعتبار بالا و اعتماد شما مشتریان عزیز می باشد ما مفتخریم خدمتگزار شما باشیم و مجموعه علیجانی تلاش خود را جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در زمینه ارسال و بسته بندی مناسب به کار گرفته تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید فروش پاییزی گل تازه با واردات بیش از 100 گونه مختلف پیاز، قلمه، نشاء و بذر اغاز شد.
مشتریان عزیز لطفا توجه داشته باشید به دلیل فروش بالا و متقاضیان بیشتر لطفا هرچه سریعتر سفارشات خودتان را از طریق شماره تماس ثبت نمایید تا از تخفیفات ویژه پاییزی نیز بهرهمند شوید.

موجودی محصولات:
تمامی محصولات به صورت عمده می باشد.

پیاز:موجود است
قلمه:موجود است
نشاء:موجود است
بذر:موجوداست
فروش عمده انواع پیاز گل های زیر با قیمت فوق العاده ویژه و استثنایی در رنگ بندی های مختلف و متنوع با بسته بندی خاص و ارسال سریع به تمام نقاط کشور.

پیاز گلایول ۵/۶، ۶/۸، ۸/۱۰ آمستردام وایتپیت موهلن و …پیاز لاله و سنبل انواع واریته هاپیاز نرگس ژونکی پیاز زنبق پیاز شیپوری پیاز لیلیوم

فروش عمده انواع قلمه گل های زیر با قیمت فوق العاده ویژه و استثنایی در رنگ بندی های مختلف و متنوع با بسته بندی خاص و ارسال سریع به تمام نقاط کشور.

قلمه رز هلندی قلمه رز خوشه ای

فروش عمده انواع نشاء گل های زیر با قیمت فوق العاده ویژه و استثنایی در رنگ بندی های مختلف و متنوع با بسته بندی خاص و ارسال سریع به تمام نقاط کشور.

آنتریوم شاخه ای آنتریوم گلدانی
فروش عمده انواع بذر گل های زیر با قیمت فوق العاده ویژه و استثنایی در رنگ بندی های مختلف و متنوع با بسته بندی خاص و ارسال سریع به تمام نقاط کشوربذرگل شب بو بذر گل ابری بذر شامادورا الگانس بذر اریکا بذر برگ انجیری فریو انواع بذور دیگر….
لازم به ذکر است مجموعه گل تاازه علیجانی حمایت شده توسط شرکت بزرگ آراد برندینگ می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09129546296 تماس حاصل فرمایید.

تماس با آگهی دهنده ( گل تازه علیجانی ) -- در مورد : فروش بذر گل و گیاه

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : فروش بذر گل و گیاه


آگهی های مرتبط رایگان فروش بذر گل و گیاه



عضویت در خبرنامه