.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

فروش یخچال دارویی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : فروش یخچال دارویی
نام آگهی دهنده : N Ferasati
نام دسته : تجهيزات پزشكي
استان : البرز
شهر : کرج
آدرس : شهرک صنعتی سیمین دشت
تلفن : 09924040145
وب سایت : https://noorsanattajhiz.com/product/pharmaceutical
پست الکترونیک : noorsanattajhiz1@gmail.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1402/06/26-14:56:40:920
آمار بازدید : 51


یخچال های دارویی برای نگهداری ایمن موارد پزشکی از جمله داروها و واکسنها، در دمای بین +2 تا +10 درجه سانتیگراد میباشد. یخچال های دارویی مجهز به سیستم های خنک کننده دقیق، نرم افزار پیشرفته نظارت بر دما و سیستم های هشدار دهنده قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به دیگر واحدهای برودتی ارائه می دهند.

مدل ها :

یخچال دارویی 150 لیتری

یخچال دارویی 300 لیتری

یخچال دارویی 600 لیتری

یخچال دارویی 1300 لیتری

یخچال دارویی چیست ؟
یخچال دارویی به منظور ذخیره سازی ایمن مواد پزشکی مانند داروها، واکسنها و سایر اجزای سازنده آنها استفاده شود. این دستگاه ها با دارا بودن چندین ویژگی از یخچال های خانگی متمایز میشوند. یخچالهای پزشکی باید دستورالعملهای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها را در مورد نگهداری دارو رعایت کنند. به این ترتیب، آزمایشگاهها، کلینیکها و سایر امکانات پزشکی به طور فزایندهای به واحدهای سردخانهای با درجه دارویی روی میآورند تا مواد حساس به دما را به صورت ایمن و ایمن نگهداری کنند.

یخچال های دارویی برای نگهداری ایمن موارد پزشکی از جمله داروها و واکسنها، در دمای بین +2 تا +10 درجه سانتیگراد طراحی شده اند. یخچال های دارویی مجهز به سیستم های خنک کننده دقیق، نرم افزار پیشرفته نظارت بر دما و سیستم های هشدار دهنده قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به دیگر واحدهای برودتی ارائه می دهند. درب این دستگاه به صورت شیشه ای میباشد و امکان مشاهده نمونه های داخل دستگاه را به کاربر میدهد.


کاربرد یخچال دارویی
آزمایشگاههای پزشکی، بیمارستانها و سایر مراکز مراقبتهای بهداشتی اغلب از مواد بسیار حساس به دما مانند نمونههای خون، واکسنها یا داروها استفاده میکنند. این مواد اغلب برای متخصصانی که از آنها استفاده می کنند یا آنها را مطالعه می کنند و همچنین برای بیمارانی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشند بسیار ارزشمند هستند. به این ترتیب، متخصصان در این تأسیسات مسئولیت سازماندهی، حمل و نگهداری این مواد را به گونه ای دارند که از آسیب یا آلودگی جلوگیری کند. این امر یخچال ها را به یکی از حیاتی ترین راه حل ها برای ذخیره سازی موارد پزشکی تبدیل می کند.

بدون دستگاه قابل اعتماد برای ذخیره سازی سرد، تجهیزات پزشکی می توانند قابلیت های خود را از دست بدهند. یا با عواقب مالی مواجه شوند. کاهش بهره وری را تجربه کنند. همچنین بیمارانی را که به آنها خدمت می کنند در معرض خطر جدی قرار دهند. به همین دلیل است که بسیاری از آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی برای نیازهای ذخیره سازی سرد خود به یخچال های با درجه دارویی روی می آورند.


قیمت و خرید یخچال دارویی
ما در شرکت نور صنعت تجهیز فردوس با برند جهانی NST. طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهیم. ما محصولات خود را به گونه ای طراحی کرده ایم که سازگاری و تکرارپذیری لازم برای بهبود آزمایشات و تحقیقات را به شما ارائه می دهد. خواه در یک آزمایشگاه مستقل، شرکتی و یا موسسه آموزشی باشید که به یخچال احتیاج دارد. محصولات ما انتخاب درستی هستند. ما این دستگاه را در حجم های سفارشی و به صورت تخصصی تولید می کنیم. بنابراین انعطاف پذیری بهتری را ارائه می دهیم.

جهت ارتباط با واحد فروش با شماره 09924040145 تماس حاصل فرمایید.

تماس با آگهی دهنده ( N Ferasati ) -- در مورد : فروش یخچال دارویی

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : فروش یخچال دارویی


آگهی های مرتبط رایگان فروش یخچال دارویی



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8