.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

خط تولید عرقیات گیاهی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : خط تولید عرقیات گیاهی
نام آگهی دهنده : بهروز معینی
نام دسته : ماشين آلات
استان : البرز
شهر : کرج
آدرس : کمالشهر
تلفن : 09128694067
وب سایت : https://poyeshkaran.com
پست الکترونیک : poyeshkaranCo@gmail.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1402/06/26-00:15:15:875
آمار بازدید : 252


خط تولید عرقیات گیاهی

با توجه به تنوع های گیاهی در سرتاسر جهان و کشور عزیزمان ایران ، خط تولید و بسته بندی انواع عرقیات گیاهی ، یکی از فرصت های سرمایه گذاری می باشد. از آنجایی که دسترسی به انواع گیاهان از جمله گل محمدی سهل الوصول می باشد با بررسی میزان سوددهی این خط تولید و دستگاه های مربوطه ، به این نکته مهم می توان پی برد که با تجهیز یک خط تولید مکانیزه به بحث بازایابی این محصولات پرداخت. از جمله عرقیات گیاهی پرمصرف می توان به گلاب عرق نسترن ، عرق کاسنی ، عرق نعنا ، عرق رازیانه ، عرق بیدمشک ، عرق شاه تره ، زنجبیل ، زنیان ، زیره ، سنبل الطیب ، میخک ، سیر ، شبدر ، شنبلیله ، شیود ، شیرین بیان ، طارونه ، کاکوتی و ... اشاره نمود.
گروه صنعتی پویش کاران ، طراح ، سازنده و صادر کننده
ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ، با بررسی ماشین آلات خطوط تولید و بسته بندی عرقیات گیاهی و دارویی ، خط کامل آن را طراحی و تولید نموده است.

ماشین آلات و فرآیند تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع عرقیات گیاهی و دارویی:

سیستم های عرق گیری و اسانس گیری ، بر پایه بخار یا شعله حرارت مستقیم فعالیت می نمایند. در گذشته که تولیدات به صورت سنتی انجام می شد ، انتقال حرارت به صورت مستقیم یه گیاه صورت می پذیرفت. از آنجاییکه شعله حرارت مستقیم بدلیل محدودیت در کنترل حرارت ، امکان تولید بیشتر از مورد انتظار را به تولید کننده نمی داد ، سیستم های صنعتی جدید بر پایه بخار وارد عرصه ی تولید عرقیات گیاهی گردیدند.
فرایند تولید عرقیات گیاهی در ابعاد و سایزهای گوناگون از ورود گیاه به خط تولید آغاز گردیده و سپس عملیات تقطیر بر روی آن آغاز می گردد. فرایند تقطیر مکانیزم خاص خود را دارد و خروجی بعد از عملیات Condensationدر دیگچه های تقطیر ، به دو صورت عصاره و اسانس تخلیه می گردد.
فرایند تولید سپس با عملیات پاستوریزاسیون ادامه می یابد. دستگاههای پاستورییزاتور بسته به نوع محصول مورد انتظار در ابعاد و ظرفیت های مختلفی می باشد. این ماشین آلات در دو مدل پلیت و لوله ای می باشند. بسته به نوع انتظار بازدهی که از خط تولید می رود ، انتخاب ماشین آلات صورت می پذیرد.
عملیات ذخیره سازی نیز در خط تولید و بسته بندی عرقیات گیاهی بسیار مهم است. ذخیره سازی اولیه محصولات باید در مخازن ذخیره از جنس استنلس استیل صورت پذیرد و سپس به مخازن نگهداری دیگر منتقل گردد. البته با توجه به بحث هزینه ای مخازن ذخیره استیل، پیشنهادات بیشتر بر روی مخازن ذخیره پلی اتیلن میباشد.
در انتها نیز مطابق سایر خطوط صنایع غذایی ، سیستم های پرکن در ابعاد و اندازه های مختلف و مدل های متنوع ، برای بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با ما درتماس باشید.
وب سایت: https://poyeshkaran.com
شماره تماس: 09128694067
ایمیل: poyeshkaranco@gmail.com
کانال تلگرام: https://t.me/poyeshkaran1

تماس با آگهی دهنده ( بهروز معینی ) -- در مورد : خط تولید عرقیات گیاهی

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : خط تولید عرقیات گیاهی


آگهی های مرتبط رایگان خط تولید عرقیات گیاهی



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8