.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

خرید اسباب بازی های لاکچری و آنلاین

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : خرید اسباب بازی های لاکچری و آنلاین
نام آگهی دهنده : agahi forosh
نام دسته : اسباب بازي
استان : تهران
شهر :
آدرس :
تلفن :
وب سایت : https://kidbeetoys.com/
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1400/03/10-20:29:37:267
آمار بازدید : 75

اسباب بازی دخترانه، اسباب بازی پسرانه، خرید اسباب بازی، خرید لگو


فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز
دنیای کودکان یک دنیای بازی است و اسباب بازی ها می توانند نقش خاصی در دنیای آنها داشته باشند. بازی با بکی یکی از مهمترین نیازهای کودکان است و می تواند نقش مهمی در رشد استعدادها و خلاقیت آنها داشته باشد. بازی ها نه تنها فعالیت های سرگرمی کودکان هستند ، بلکه در آموزش و تقویت کار تیمی و روحیه رقابت نیز نقش مهمی دارند. کودکان می توانند از طریق بازی زندگی آینده را تمرین کنند. مشاغل مختلف را امتحان کنید ، تصمیم بگیرید و از اشتباهات خود درس بگیرید. بازی می تواند به آنها کمک کند تا با دیگران تعامل داشته باشند و با این کار آنها می توانند دوستان جدیدی پیدا کنند و یاد بگیرند که در جامعه زندگی کنند.
بازی سلامت جسمی و روانی کودکان را افزایش می دهد ، زیرا کودکان سخت تلاش کرده اند تا بازی های جدیدی بسازند ، که به رشد فکری آنها کمک می کند. از طرف دیگر ، بازی می تواند باعث ورزش کودکان شود و رشد جسمی و حرکتی آنها را تسریع کند. بنابراین ، انتخاب تجهیزات مناسب بازی می تواند کودک شما را بدون نگرانی برای چند ساعت خوشحال کند و به شما در تربیت کودک کمک کند.

اسباب بازی پسرانه در سایت kidbeetoys
فروشگاه اسباب بازی kidbeetoys محبوب ترین اسباب بازی های جهان را شامل می شود ، از جمله محبوب ترین اسباب بازی های پسرانه در فروشگاه ، از جمله کودکان ، اسباب بازی های لگو ، ابزار بازی و تجهیزات مختلف بازی پسران ضد ضربه.

اسباب بازی های دخترانه
محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه در کیدبی تویز شامل عروسک های مختلفی مانند عروسک های باربی ، عروسک های یک متری ، عروسک های مکالمه و موسیقی ، عروسک های لهستانی ، عروسک های شاهزاده خانم دیزنی ، کاخ تسویه حساب ، عروسک باربی است. همچنین وسایل آشپزخانه کودک مختلف ، مجموعه ای از لوازم آرایشی زنانه برای کودکان ، یک کیف لوازم آرایشی کودک و میز آرایش کودکان ، یک خانه بازی با صفحه اتو و اتو ، جاروبرقی و چرخ خیاطی و یک اسباب بازی لگو وجود دارد. خرید لگو هم به صورت آنلاین انجام می شود. وسایل خانگی که دختران و دختران دیگر می توانند با آنها بازی کنند. در این سایت تجهیزات تفریحی مختلف دخترانه برای زلزله وجود دارد.
رشد اجتماعی
بازی ها تأثیر عمده ای در رشد اجتماعی کودکان دارند. کودکان اغلب یاد می گیرند که چگونه برای اولین بار از طریق بازی یکدیگر را از طریق بازی بپذیرند. با قوانین بازی موافق باشید و به صورت گروهی بازی کنید. مفاهیم همکاری ، پیروزی بر حریفان ، شکست و برتری معمولاً در مسابقات گروهی شکل می گیرد.

3 مهارت های بدنی
تسلط بر مهارت هایی مانند دویدن ، تعادل ، پریدن ، پرتاب ، چرخش و ... به رشد جسمی کودک شما کمک می کند.

4. توانایی زبان
وقتی کودک بازی می کند و با دیگران تعامل دارد ، مهارت های زبانی و زبانی او رشد می کند. شعرخوانی ، قصه گویی و ماندارین مهارت های زبانی کودکان را توسعه می دهد.

5. مفاهیم شناختی
کودکان همچنین از طریق بازی شمردن ، رنگ ، شکل و اندازه را یاد می گیرند. بازی می تواند حافظه و دقت کودکان را بهبود بخشد. هنگامی که کودکان در یک محیط تحریک کننده بازی می کنند ، سطح تفکر آنها نیز بهبود می یابد.

تماس با آگهی دهنده ( agahi forosh ) -- در مورد : خرید اسباب بازی های لاکچری و آنلاین

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : خرید اسباب بازی های لاکچری و آنلاین


آگهی های مرتبط رایگان خرید اسباب بازی های لاکچری و آنلاین



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8