.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

نرم افزار فاکتور پنجره یو پی وی سی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : نرم افزار فاکتور پنجره یو پی وی سی
نام آگهی دهنده : مهدی توکلی
نام دسته : برنامه نويسي
استان : تهران
شهر :
آدرس :
تلفن :
وب سایت :
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1399/07/19-02:01:53:353
آمار بازدید : 156

نرم افزار پنجره upvc، ercom، نرم افزار طراحی پنجره دوجداره


نرم افزار ERCOM ، نرم افزار تخصصی طراحی و محاسبات (گزارشات ساخت و صدور قیمت و فاکتور) درب و پنجره در پاسخ به نیاز صنعت پنجره upvc و آلومینیوم به نرم افزاری با امکانات و توانایی های بالا و در عین حال دارای محیطی کاربرپسند تولید شده است. نسخه جدید این نرم افزار کاملا فارسی بوده و انواع فاکتورهای فروش و قیمت دهی و همچنین گزارشات ساخت و تولید آن نیز فارسی می باشد. دقت، سرعت، کیفیت و راحتی در استفاده از نرم افزار ERCOM این نرم افزار را به عنوان جامع ترین و کاربردی ترین نرم افزار طراحی پنجره upvc و آلومینیوم تبدیل کرده است. این نرم افزار بر اساس نیاز و نحوه کار شرکت های تولیدکننده درب و پنجره upvc و آلومینیوم طراحی شده و قابلیت هایی همچون :

طراحی و ترسیم پنجره های ساده و اشکال پیچیده
بهینه سازی برش پروفیل
محاسبه دقیق قیمت
ابعاد دقیق شیشه
صدور پیش فاکتور
و امکانات دیگر

آنرا به بهترین گزینه برای تولید کنندگان و فروشندگان در و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم تبدیل کرده است. افزایش سرعت عمل، دقت در محاسبات برش پروفیل و انعطاف در گزارشات ساخت ؛ نتیجه چندین سال تلاش کارشناسان شرکت Ercom ترکیه می باشد که در قالب نرم‌ افزار Ercom در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار ارکام این است که پارامتریک بوده و نسبت به نیاز هر یک از شرکت های تولید پنجره دوجداره می‌توان پروفیل مورد نظر (پروفیل UPVC و آلومینیوم) با برندهای مختلف را به آن اضافه کرد.

ما ابزار مفیدی به شما ارائه کرده ایم تا با اطمینان انواع در و پنجره های UPVC و آلومینیوم را طراحی و تولید نمایید. هوشمندی ERCOM در جلوگیری از خطاهای کاربری و یادگیری آسان آن، این نرم افزار را تبدیل به همکاری باهوش برای شما کرده است.
هدف از طراحی نرم افزار ERCOM این است که ابزار هوشمند و کارامدی را در اختیار تولید کنندگان درب و پنجره قرار داده تا با خیال آسوده به دور از اشتباهات کاربری انواع درب و پنجره آلومینیوم و UPVC را طراحی و تولید نمایند.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید با شماره 09125857252 تماس بگیرید.

تماس با آگهی دهنده ( مهدی توکلی ) -- در مورد : نرم افزار فاکتور پنجره یو پی وی سی

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : نرم افزار فاکتور پنجره یو پی وی سی


آگهی های مرتبط رایگان نرم افزار فاکتور پنجره یو پی وی سی



عضویت در خبرنامه