.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

برش ورق آهن از ضخامت پنج دهم میل الی شش میل

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : برش ورق آهن از ضخامت پنج دهم میل الی شش میل
نام آگهی دهنده : مهندس مجید حسنلو
نام دسته : آهن آلات
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : تهران اتوبان آزادگان جنب پل صنیع خانی بازار بزرگ آهن مکان فاز سوم مرکزی پلاک 634 و 635
تلفن : 02155534999
وب سایت :
پست الکترونیک : mehrsalehan@gmail.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1396/04/24-14:49:58:809
آمار بازدید : 53

آهن آلات,ورق بصورت رول,ورق بصورت شیت,ورق گا لوانیزه هندی,ورق سیاه و گرم,ورق سرد روغنی,ورق آج دار,ورق روغنی,فروش آهن آلات


انواع ورق فلزی
شرکت بازرگانی فولاد مهر صالحان
پخش کننذه عمده انواع ورق های رول آهنی
کارگاه رول باز کنی ورق آهنی حسنلو
02155534999 شامل 10 خط ویژه
09121071932 مجید حسنلو
09122507211 حسین حسنلو

از یک دیدگاه می توان ورق های صنعتی را به دو دسته ورق های معمولی ( پایه آهنی ) و ورق های آلیاژی ( که مصارف خاص دارند) طبقه بندی نمود. ورق های معمولی ( پایه آهن ) نیز خود به شش دسته کلی ورق های روغنی ( نورد سرد ) ، ورق سیاه ( نورد گرم ) ، ورق اسید شویی ، ورق آجدار ، ورق گالوانیزه و ورق گالوانیزه رنگی قابل تقسیم هستند. معمولا ورق های ضخیم ( از ضخامت 3 میل به بالا) فقط با استفاده از تکنولوژی کارگرم ( نورد گرم) قابل تولید بوده و در بازار عرضه می شوند. در بازار به این گونه ورق ها اصطلاحا ورق سیاه گفته می شود.

ورق های نازک از ضخامت 0.18 تا 3 میل را در بر می گیرند. این نوع ورق ها همانطور که پیشتر نیز گفته شد به شش دسته کلی قابل تقسیم هستند:
ورق روغنی
ورق های روغنی، ورق های فلزی هستند که با تکنولوژی نورد سرد تولید می گردند، این نوع ورق ها از ضخامت های 18 / 0 میل تا 3 میل تولید می شوند. ورق های روغنی با توجه به کیفیت سطح و شفافیت آن در سطوح خارجی اجسام و ساختمان ها بکار می رود.
ورق گالوانیزه
ورق گالوانیزه در واقع ورق روغنی است که با استفاده از روش های متنوع پوشش دهی، پوشش گالوانیزه بدان افزوده می شود. پوشش گالوانیزه در واقع پوششی از ورق روی است که در فرآیند خوردگی فدای ورق پایه شده و اجازه نمی دهد آن خورده شود. ورق های گالوانیزه از ضخامت 18/ 0 میل تا 5 میلیمتر در کارخانجات مختلف تولید می گردد.
ورق گالوانیزه رنگی
ورق رنگی ورق پایه گالوانیزه است که با تکنولوژی های جدید رنگهای متنوع بصورت پیش رنگ کوره ای بدان افزوده می شود. ورق های گالوانیزه رنگی در رنگهای متنوع از ضخامت 0.18 میل تا 0/7 میلیمتر در بازار موجود می باشد. ورق های رنگی بیشتر جهت پوشش سقف شیروانی و همچنین نمای خارجی ساختمان ها و صنایعی نظیر خودروسازی، یخچال سازی و غیره بکار می رود.
ورق اسید شویی
ورق اسیدشویی در واقع حد واسط ورق سیاه ( ورق آهن) و ورق گالوانیزه است. در فرآیند اسیدشویی ورق چربی زدایی می شود تا آمادگی ورورد به خط گالوانیزه را داشته باشد. ورق اسیدشویی بیشتر جهت کارخانجاتی که ورق را گالوانیزه می نمایند و همچنین کارخانجاتی که پس از تولید قطعات فرآیند تکمیلی( نظیر رنگ کاری) بر روی آن انجام می دهند بکار می رود.
ورق سیاه
ورق سیاه (در اصطلاح عامیانه به آن آهن می گویند) به ورقی که بصورت نورد گرم تولید شده است اطلاق می گردد. با توجه به این که ورق سیاه دارای کیفیت سطحی ایده آل نمی باشد معمولا در ضخامت های بالا تولید می گردد. ورق سیاه از ضخامت 1/5 تا 70 میل تولید می گردد و دارای مصارف مختلف صنعتی و ساختمانی است.
ورق آجدار
ورق آجدار ورقی است که دارای برجستگیهایی بر روی خود می باشد و این برجستگیها در محل هایی مانند پله ها که باید از سرخوردن افراد جلوگیری شود معمولا به کار می رود.



آدرس :
تهران اتوبان آزادگان جنب پل صنیع خانی بازار بزرگ آهن مکان فاز سوم مرکزی پلاک 634 و 635
تلفن :
02155534999 شامل 10 خط ویژه
موبایل :
09121071932 مجید حسنلو
09122507211 حسین حسنلو
پست الکترونیک :
mehrsalehan@gmail.com


تماس با آگهی دهنده ( مهندس مجید حسنلو ) -- در مورد : برش ورق آهن از ضخامت پنج دهم میل الی شش میل

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : برش ورق آهن از ضخامت پنج دهم میل الی شش میل


آگهی های مرتبط رایگان برش ورق آهن از ضخامت پنج دهم میل الی شش میل



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8