.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

مغازه پلاستیک فروشی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : مغازه پلاستیک فروشی
نام آگهی دهنده : احمد آزادی
نام دسته : CD
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس :
تلفن : 09124721467
وب سایت : http://www.rataplastic.com
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1395/10/29-14:13:13:363
آمار بازدید : 168

پخش عمده پلاستیک, پخش پلاستیک لوکس, پلاستیک فروشی تهران, پلاستیک حراجی 2000 تومانی


راه اندازی مغازه پلاستیک فروشی
شروع کار یک پلاسکو خانگی از کجاست ؟
شاید شما هم جزء افرادی باشید که می خواهید یک فروشگاه عرضه ی پلاستیک راه اندازی کنید . ما در این راه شما را راهنمایی می کنیم و امیدواریم تا بتوانید به هدف نهایی خود که همان فروش مناسب و دائمی است برسید. در ابتدای کار باید چند سوال را از خود بپرسید :
- شما اطلاعاتی درباره صنف پلاسکو و لوازم خانگی دارید ؟
- آیا اجناس پلاستیک و قیمت های آن را می شناسید ؟
- با روشهای خرید و ارسال بار آشنایی دارید؟
- چه میزان سرمایه برای شروع کار لازم است ؟
- چگونه در این صنف میتوان اعتبار کسب کرد ؟
- فضای مورد نیاز این کار چقدر است ؟
ما در این نوشتار سعی می کنیم تا اطلاعاتی درباره پلاستیک و شرایط خرید و فروش آن به شما ارائه کنیم تا در نهایت با گرفتن پاسخ سوالات بالا ، بتوانید با داشتن اطلاعات کافی کار خود را آغاز کنید . توجه داشته باشید که کار فروش پلاسکو یک کار بسیار تخصصی و سخت می باشد و دلیل اصلی این موضوع حجم بسیار بالای کالاهایی است که در این صنف به فروش می رسد . شناخت اجناس پلاستیکی و کارخانه های تولید کننده یک عامل اصلی در خرید برای فروشگاه ها است .
- تعداد از کارخانه های معتبر پلاستیک در کشور ما عبارتند از :
ناصرپلاستیک . اشکان پلاستیک . مونت پلاستیک . صنایع پلاستیک ممتاز . ایده آل پلاستیک . آپادانا پلاستیک . شیخی پلاستیک . آسیا پلاستیک . پلاستیک بازن . آذرساتراپ . بیتا پلاستیک . صنایع جهرمی . پلاستیک گل سرخ . کارن پلاستیک . مهرپلاستیک . رضا پلاستیک . صنعت سازان . تک پلاستیک . ونوس پلاستیک . زیباسازان . اطلس پلاستیک . استاندارد پلاستیک . سینا پلاستیک ،زیباسازان ، نیلوفر ، مهسان ، رادپلیمر، پاتریس پلاستیک ،کلمن کیش ، کلمن باران ، آسپت پلاستیک ،صنایع پلی گل ، کاوه ، سبلان ، لوکس پلاستیک ، ایران رعنا ، ایلیا ، الوند پلاستیک ، دانیال پلاستیک ، گلدان نشاط ، جنرال فوم ، نیکان پلاستیک ، محسنی پلاستیک ، مبنا ، آسا ، دقت پلاستیک ، مبعث ، سلمان ، پایا ، رها پلاستیک ، پانی ، خلج پلاستیک ، شهاب ، ارج ، ارگ ، پارسیان پلاستیک ، آراکس ، مشکات ، مانیا ، آرش ، سحر پلاستیک ، کلمن کویر و بسیاری دیگر که در این مجال نمی گنجد . بی شک هر فروشنده ی حرفه ای می بایست با یک مرکز پخش پلاسکو معتبر در ارتباط باشد تا بتواند اجناس تمامی این کارخانه ها را فراهم نماید . پس داشتن رابطه با یک مرکز پخش قوی و فعال قدم اول است .

- اما روشهای خرید پلاستیک مثل هر شغل دیگری هم بصورت نقدی و هم بصورت شرایطی می باشد که مثلا برای رسیدن به یک شرایط خوب و دادن چک های بلند مدت به پخش ها شما می بایست سالها تلاش کرده و اعتبار مناسب را کسب کنید که این کار حاصل نمی شود مگر با پشت کار فراوان
- برای شروع کار یک مغازه پلاسکو کوچک می بایست حداقل بین 15 تا 20 میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشید تا بتوانید اجناس مورد نیاز مشتریان خود را تامین نموده و با رقبای حرفه ای خود به رقابت بپردازید . البته با هزینه های کمتر از این میتوان مغازه ای کوچک راه اندازی نمود اما بی شک در چنین شرایطی فروش مناسبی نخواهید داشت .
- مسئله بسیار مهم در صنف پلاستیک مثل هر صنف دیگری نه داشتن پول بله داشتن اعتبار و کسب اعتماد از سوی کارخانه ها و پخش های معتبر می باشد . این راه ی طولانی ست که هر فروشنده ای می بایست آن را طی کند تا به نقطه اطمینان برسد . برای رسیدن به این مهم خرید های مستمر و نقدی در قدم اول است و پس از آن دادن چک های با مبلغ کم و پرداخت به موقع . اصولا آدم های موفق خود به خود اعتبار هم بدست می آورند و قدر این اعتبار را نیز می دانند و هر کاری می کنند تا اعتماد بازار نصبت به آنها از بین نرود .
- معمولا فروشگاه های پلاسکو به فضای زیادی احتیاج دارند زیرا اجناس بسیار گسترده و فراوانی وجود دارد که شما می بایست برای آنها فضا و قفسه های مناسب تهیه نمایید . اما می شود با یک مغازه کوچک هم کار را راه انداخت و به مرور آن را گسترش داد . چیزی که اهمیت فراوانی دارد دست خالی بیرون نرفتن مشتری از فروشگاه است به همین دلیل فروشنده های مغازه های کوچک باید هنر استفاده از فضا را به خوبی یاد بگیرند و همچنین از خرید اجناس تکراری و همسان جلوگیری کنند . گلچین کردن و خرید جنس مناسب با محل فروشگاه خودتان را فراموش نکنید .
شرکت راتا پلاستیک با توجه به ارتباط گسترده ای که با کارخانه ها و تولیدکنندگان برتر کشور دارد توانسته با فراهم نمودن طیف وسیع و متنوعی از محصولات پاسخگوی تمامی نیازهای همکاران و مصرف کنندگان محترم با دقت بالا و در اسرع وقت باشد زیرا که این شرکت سیاست خود را همواره بر ارائه بهترین و سریعترین خدمات به مشتریان قرار داد ه است . محصولات گسترده ی ما که بالغ بر 7000 قلم می باشد در 3 دسته بندی کلی پلاسکو ، بلور ولوازم منزل به شما ارائه می گردد.
پخش عمده ی پلاستیک راتا 09124721467 آزادی

تماس با آگهی دهنده ( احمد آزادی ) -- در مورد : مغازه پلاستیک فروشی

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:



عضویت در خبرنامه