.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

خرید موبایل و تبلت چینی در بانه

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : خرید موبایل و تبلت چینی در بانه
نام آگهی دهنده : بانه جی اس ام
نام دسته : فروشگاه موبايل
استان : كردستان
شهر : بانه
آدرس : کردستان، بانه، خیابان شهدا، پاساژ ابراهیمی، طبقه زیر زمین، راهرو اصلی
تلفن : 09184140441
وب سایت : http://www.banehgsm.com/
پست الکترونیک : banehgsm1393@gmail.com
قیمت : مراجعه به سایت
آخرین بروز رسانی: 1395/04/29-18:24:54:677
آمار بازدید : 279

فروشگاه بانه موبایل,فروش موبایل,خرید موبایل,بانه موبایل,خرید تبلت خوب,فروش اینترنتی تبلت,فروشگاه بانه,فروش گوشی,موبایل بانه,فروش تبلت,خرید تبلت,فروش آنلاین گوشی,گوشی چینی,خرید گوشی چینی,گوشی چینی خوب,فروش گوشی چینی,فروش اینترنتی موبایل,موبایل چینی,فروش موبایل چینی,خرید موبایل چینی,فروشگاه اینترنتی بانه,خرید تبلت چینی,فروش تبلت چینی,فروش تبلت چینی ارزان,فروش اینترنتی,تبلت چینی,خرید تبلت های چینی,خرید پستی تبلت چینی,گوشی کپی,گوشی ارزان قیمت,گوشی های چینی,فروش آنلاین تبلت,تبلت ارزان قیمت,موبایل سامسونگ,فروش لپ تاپ,قيمت لپ تاپ,خرید لپ تاپ,تبلت سامسونگ,موبایل سامسونگ,فروش موبایل سامسونگ,گوشی سامسونگ,فروشگاه اینترنتی موبایل,قیمت تبلت,فروش اینترنتی تبلت


فروشگاه اینترنتی بانه جی اس ام ، یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش موبایل و تبلت می باشد که با در دست داشتن چندین نمایندگی در کشورهای مختلف از جمله ایران ، عراق و دبی توانسته بخش وسیعی از بازار فروش تبلت و موبایل را در دست بگیرد. بانه GSM یکی از نمایندگان معتبر شرکت های چینی معتبر می باشد که با شرکت های چینی معتبری از جمله ویسان ، وینوس و CCIT و ... طرف قرارداد می باشد و محصولات آنها را به صورت مستقیم از خود شرکت ها خریداری نموده و در بانه جی اس ام برای فروش عرضه می کند.

بانه جی اس ام از بزرگترین شرکت های اطلاع رسانی و خدمات بازرگانی در تجارت با چین ، واردات از چین ، خرید از چین ، اطلاعات جامع شرکتها و کارخانه های چینی است که توانسته از این طریق قشر دیگری از مشتریان خوش سلیقه را در ایران ، عراق و دبی به خود جذب نماید.

افراد بسیاری هستند که تمایلی به شنیدن نام چین در کنار محصولات دیجیتالی چون تبلت و موبایل ندارند و بلافاصله این فکر در خاطرشان نقش می بندد که با یک محصول طرح اصلی روبرو خواهند شد اما لازم بذکر است که چین مدت هاست که شرکت های بنامی را در دل خود پرورانده و همپای دیگر شرکت های معتبری که آنها را با نام سامسونگ ، هواوی و اچ تی سی می شناسیم فعالیت می کنند و رقیب می طلبند. ویسان یکی از آن شرکت های معتبری است که براحتی می تواند با محصولات شاخص بازار امروز به رقابت بپردازد و امکانات بی نظیری را به کاربر ارائه کند .
امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمام شرکت ها برپا شده اند تا به صورت بسیار جدی به تامین خواسته های مشتریان بپردازند و در این راستا با هم وارد رقابت شوند ، خود پیشرفت علم و فناوری نیز ، باعث ایجاد رقابت بیشتری در میان شرکت های مذکور شده است که در این میان شرکت های چینی نیز قرار دارند.
شرکت های چینی امروزه بواسطه ی قیمت های بسیار مناسب خود در کنار کیفیت ایده الی که ارائه می دهند از طرفداران بسیاری برخوردار شده اند. از این رو بانه جی اس ام نیز که همواره به فکر تامین نیاز مشتریان است و به خواسته ی آنان جامه ی عمل می پوشاند سعی نموده تا از معتبرترین شرکت های چینی نمایندگی بگیرد و به عنوان نماینده ی رسمی آنان در ایران و عراق و دبی به فعالیت بپردازد و مجموعه ی محصولات آنها را در شاخه ی تبلت و موبایل در وب سایت بانه GSM عرضه کند ، در مورد آنان مخلصانه اطلاعات دهد و به اصطلاح به نقد و بررسی یک به یک آنها بپردازد و در نهایت نیز وارد مرحله ی خرید و فروش شود.

از این رو اکنون شما جدای از اینکه شما می توانید موبایل چینی و یا تبلت های چینی را در از بانه جی اس ام خریداری کنید بلکه می توانید اطلاعات خود را نیز در زمینه ی شرکت های چینی ، محصولات آنها و شرایط و ویژگی های آنها نیز در بانه gsm بالا ببرید.

بانه جی اس ام
تلفن : 09184140442 - 09184140441
پست الکترونیک : banehgsm@gmail.com
وب سایت : www.banehgsm.com
آدرس : کردستان، بانه، خیابان شهدا، پاساژ ابراهیمی، طبقه زیر زمین، راهرو اصلی

تماس با آگهی دهنده ( بانه جی اس ام ) -- در مورد : خرید موبایل و تبلت چینی در بانه

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : خرید موبایل و تبلت چینی در بانه


آگهی های مرتبط رایگان خرید موبایل و تبلت چینی در بانه



عضویت در خبرنامه