.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

آب گیر سبزی – روغن گیر پیاز

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : آب گیر سبزی – روغن گیر پیاز
نام آگهی دهنده : نویرا صنعت
نام دسته : ماشين آلات
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : تهران – اتوبان آزادگان – غرب به شرق – بعد از بزرگراه ساوه – انتهای خیابان عرفان – خیابان حشمت – سمت چپ – پلاک 5
تلفن : 09120178307
وب سایت : http://novirasanat.com
پست الکترونیک : h.m.faal@chmail.ir
قیمت : 000
آخرین بروز رسانی: 1403/02/10-10:06:21:647
آمار بازدید : 153

آب گیر سبزی, آبگیر سبزی, آبگیر سبزی 12 کیلویی, آبگیر سبزی 20 کیلویی, آبگیر سبزی 8 کیلویی, خشک کن سبزی, روغن گیر 12 کیلویی, روغن گیر 20 کیلویی, روغن گیر 8 کیلویی, روغن گیر پیاز, سانتریفیوژ سبزی, سبزی خشک کن, آبگیر سبدی, آب گیر سبدی, آب گیر کاهو, آب گیر سالاد, تجهیزات آماده سازی, تجهیزات خدماتی, لوازم خدماتی, نویرا صنعت


آبگیر سبزی یکی از دستگاه های می باشد که عموما در کسب و کارهایی که نیاز به آبگیری سریع سبزی و انواع سالاد ها دارند استفاده می شود . این دستگاه با استفاده از گردش سریع به صورت سانتریفیوژ آب شستوشو را از سبزیجات و سیفیجات جدا کرده و تا حد قابل قبولی مواد غدایی را خشک می نمایید . این دستگاه برای مغازه های سبزی خرد کنی ، رستوران ها ( به عنوان خشک کن و روغن گیر پیاز استفاده می شود ) و انواع شرکت هایی که سبزی و سالاد را به صورت بسته بندی عرضه می نمایند مورد استفاده می باشد.
این دستگاه ها در سه مدل کوچک ، بزرگ و مدل های سبدی می باشد . هر کدام از این مدل ها مناسب برای انجام یک نوع کار و ظرفیت می باشد . برای مثال شما از مدل های سبدی برای روغن گیری پیاز نمی توانید استفاده نمایید . به دلیل طراحی خواس و بزرگ بودن روزنه های این دستگاه مناسب سالاد و سبزیجاتی می باشد که به صورت درشت استلایس شده باشند .
مدل آب گیر کوچک
آب گیر های کوچک در ظرفیت 8 کیلویی می باشند و با یک موتور سه چهارم اسب بخار با دور 1400 درو هستند ، این دستگاه ها با استفاده از فولی و تسمه دور لگن آب گیری را پایین می اورند تا مناسب آب گیری سبزی شود ولی اگر مشتری نیاز به روغن گیری پیاز داشته باشد دور دستگاه باید بالاتر باشد تا توانایی جدا سازی روغن را از پیاز پیدا نمایید این دستگاه را عموما برای کسب و کار های کوچک می باشد و مناسب کارهای کارگاهی با ظرفیت پایین می باشد . از این دستگاه برای روغن گیری سیب زمینی های خلالی ، چیپسی ، هویج سرخ شده ، پیاز سرخ شده ، سالاد کاهو و آب گیری سبزی استفاده می شود .
مدل آب گیر بزرگ
این دستگاه آبگیر در ظرفیت 20 کیلویی ساخته و عرضه می شود و دارای موتور یک و نیم اسب بخار می باشد که به دو صورت تک فاز و سه فاز ساخته می شود . از این دستگاه می توان برای انواع روغن گیری و آبگیری به صورت سانتریفیوژ ( گوریز از مرکز ) استفاده نمایید . این نوع از دستگاه ها شما باید مواد خود را به صورت یک نواخت در تمام توری داخل پخش نمایید
مدل سبدی
در مدل های سبدی دستگاه به صورت سبد جدا ساخته می شود تا بتوانید سبدها را به سادگی جابجا نمایید و در زمان صرفه جویی کنید ، این دستگاه مناسب کارگاه های با ظرفیت متوسط می باشند . از این دستگاه بیشتر برای آبگیری سبزی و کاهو استفاده می شود و به دلیل دارا بودن سبد پلاستیکی می توانید به راحتی سبدها را جابه جا نمایید و در زمان کمتری میزان بیشتر از سبزی و سیفیجات خود را خشک نمایید . ظرفیت این دستگاه 12 کیلو در هر سبد می باشد و دارای موتور یک و نیم اسب بخار است که به دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شود .

تماس با آگهی دهنده ( نویرا صنعت ) -- در مورد : آب گیر سبزی – روغن گیر پیاز

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : آب گیر سبزی – روغن گیر پیاز


آگهی های مرتبط رایگان آب گیر سبزی – روغن گیر پیاز



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8