.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

پمپ آب

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : پمپ آب
نام آگهی دهنده : reza namazi
نام دسته : آب و فاضلاب
استان : اصفهان
شهر : اصفهان
آدرس : خیابان مسجد سید خیابان پنج رمضان فروشگاه مهنام پمپ
تلفن : 09026772252
وب سایت : https://www.mahnampump.com/
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1399/03/25-10:16:36:775
آمار بازدید : 337


عرضه کننده انواع پمپ های آب

مقدمه
پمپ آب یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که امروزه توسط شرکت ها و برندهای معتبر تولید می گردد. این وسیله پرکاربرد دارای قدمتی زیادی است و در گذشته از آن برای بیرون کشیدن آب چاه ها استفاده می شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این تجهیزات پیشرفت کرده و قابلیت های بیشتری را در اختیار مردم قرار داده اند. پمپ آب امروزه در زندگی روزمره مردم، نقش اساسی را ایفا می کند.
انواع پمپ آب
پمپ آب یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که امروزه توسط شرکت ها و برندهای معتبر تولید می گردد. این وسیله پرکاربرد دارای قدمتی زیادی است و در گذشته از آن برای بیرون کشیدن آب چاه ها استفاده می شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این تجهیزات پیشرفت کرده و قابلیت های بیشتری را در اختیار مردم قرار داده اند. پمپ آب امروزه در زندگی روزمره مردم، نقش اساسی را ایفا می کند. این وسیله در ساختمان ها وظیفه دارد آب مورد نیاز طبقات بالاتر را تامین کند و در صنایع وظیفه دارد سیالات را میان بخش های مختلف جابجا کند. به همین دلیل انواع متفاوتی از پمپ آب امروزه توسط برندهای معتبری مانند اونیکس، استریم، آبارا، سایر، پنتاکس و بسیاری از برندهای دیگر تولید شده است که در ادامه به بیان ویژگی های هر یک از انواع پمپ آب خواهیم پرداخت.پمپ آب یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که امروزه توسط شرکت ها و برندهای معتبر تولید می گردد. این وسیله پرکاربرد دارای قدمتی زیادی است و در گذشته از آن برای بیرون کشیدن آب چاه ها استفاده می شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این تجهیزات پیشرفت کرده و قابلیت های بیشتری را در اختیار مردم قرار داده اند. پمپ آب امروزه در زندگی روزمره مردم، نقش اساسی را ایفا می کند. این وسیله در ساختمان ها وظیفه دارد آب مورد نیاز طبقات بالاتر را تامین کند و در صنایع وظیفه دارد سیالات را میان بخش های مختلف جابجا کند. به همین دلیل انواع متفاوتی از پمپ آب امروزه توسط برندهای معتبری مانند اونیکس، استریم، آبارا، سایر، پنتاکس و بسیاری از برندهای دیگر تولید شده است که در ادامه به بیان ویژگی های هر یک از انواع پمپ آب خواهیم پرداخت.
نحوه عملکرد پمپ آب
پیش از آنکه به بیان ویژگی های انواع پمپ آب بپردازیم، بهتر است ابتدا با نحوه عملکرد این دسته از تجهیزات صنعتی آشنا شویم. به طور کلی پمپ های آب از قسمت های گوناگونی تشکیل شده است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• الکتروموتور
• محفظه آب بند
• پره یا پیستون
• شفت
• قسمت ورودی و خروجی آب
در این دسته از تجهیزات صنعتی، با ورود برق به الکتروموتور تعبیه شده در پمپ، القای الکترو مغناطیس رخ داده و شفت دوران می کند. بسته به نوع پمپ، با گردش شفت، پروانه و یا پیستون شروع به حرکت کرده و جریان آب را فشرده می کند. به این ترتیب آبی که از طریق مجراهای ورودی وارد پمپ شده است، تحت عملیات فشرده سازی قرار گرفته و فشار آن افزایش پیدا می کند. پس از افزایش فشار، آب از طریق مجراهای خروجی وارد تاسیسات لوله کشی شده می شود. محفظه آب بند شده سبب میشود که آب تحت عملیات فشرده سازی از پمپ خارج نشده و به فشار آن کاهش پیدا نکند.
دسته بندی انواع پمپ آب
امروزه خرید پمپ آب مناسب به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است. چرا که پمپ های گوناگونی روانه بازار شده و هر یک ویژگی های به خصوصی دارند. به طور کلی پمپ های موجود در بازار به دو دسته پمپ های دینامیکی (جابجایی منفی) و پمپ های جابجایی مثبت تقسیم بندی می شوند.
پمپ های جابجایی مثبت
پمپ های جابجایی مثبت از جمله پمپ هایی هستند که برای افزایش فشار آب، از یک حرکت رفت و برگشتی استفاده می کنند. به طور کلی این دسته از پمپ های رایج در صنعت به دو نوع کلی تقسیم بندی می شوند‌ در نوع اول آب وارد یک محفظه ثابت شده و در اثر حرکت پیستون درون آن فشرده می شود‌. در نوع دوم سیال آب از طریق ورودی ها وارد پمپ شده و در اثر یک حرکت چرخش فشرده می شود. به طور کلی پمپ های جابجایی مثبت دبی زیادی ایجاد نمی کنند اما قادر هستند آب را تا مسافت های طولانی تر جابجا کنند.
پمپ های دینامیکی( جابجایی منفی)
نوع دیگری از پمپ های موجود در بازار، پمپ های دینامیکی هستند. این دسته از پمپ ها به گونه ای طراحی شده اند که انرژی را به طور مداوم به سیال انتقال دهند. عموما این پمپ ها به گونه ای طراحی شده اند که با چرخش پره ها و افزایش سرعت سیال، فشار آن را افزایش دهد. از جمله انواع پمپ های دینامیکی موجود در بازار می توان به پمپ های گریز از مرکز و پمپ های جریان محوری اشاره کرد. این نوع از پمپ های موجود در بازار به گونه ای طراحی شده اند که حجم بیشتری از سیال را میان دو نقطه مشخص جابجا کنند اما این پمپ ها سیال آب را در طول مسافت کمتری جابجا می کنند.
انواع پمپ آب خانگی
همانطور که گفته شد، یکی از موارد استفاده از پمپ آب در منازل مسکونی است. به طور کلی در یک شبکه آبرسانی شهری، پمپ هایی تعبیه شده است‌. اما این پمپ ها قادر هستند تا طبقات مشخص از ساختمان های مسکونی را آبرسانی کنند. به طور مثال در شهر اصفهان پمپ هایی که در شبکه آبرسانی شهری مورد استفاده قرار می گیرند، قادر هستند تا طبقه دوم منزل مسکونی را آبرسانی کنند. برای آبرسانی طبقات دیگر عمدتا از پمپ آب خانگی استفاده می شود. این پمپ ها دارای انواع گوناگونی بوده که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
پمپ آب خانگی نیم اسب بخار
این نوع از پمپ های آب خانگی به گونه ای طراحی شده اند که با تولید توانی معادل نیم اسب بخار، بتوانند آب را به اندازه ۴۰ متر جابجا کنند‌. به طور کلی سطح صدای تولید شده توسط این دسته از پمپ ها آب خانگی بسیار پایین است. عموما اکثر طراحان با توجه به سیستم انتقال حرارت به کار رفته در این نوع از پمپ آب و نوع سیم پیچ آن پیشنهاد می کنند که از این پمپ به صورت دائمی استفاده نشود تا به این ترتیب از طول عمر بیشتری برخوردار شود.
پمپ آب بشقابی یک اسب بخار
نوع دیگری از پمپ های رایج در بازار، پمپ آب بشقابی است. این پمپ ها از جمله پمپ های تک پروانه ای هستند که عمدتا برای جابجایی آب در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ آب بشقابی یک اسب بخار در سری های PM، CM و CAM تولید می شوند. با توجه به توان این دسته از پمپ های خانگی می توان گفت که این پمپ ها قادر هستند آب را تا طبقه سوم منازل مسکونی جابجا کنند. به طور کلی هر چه توان و تعداد پره های این نوع از پمپ آب بیشتر شود، ارتفاعی که توسط این پمپ ها پوشش داده می شود، بیشتر خواهد بود.
پمپ آب جتی یک اسب بخار
یکی دیگر از انواع پر کاربرد پمپ های آب خانگی، پمپ آب جتی است. پمپ های آبی جتی از نوع پمپ های چرخشی بوده و هواگیری بسیار مناسبی دارد. طراحی به کار رفته در این پمپ باعث شده تا این نوع از پمپ های آب سطح سر و صدای بسیار کمی داشته باشد. پمپ آب جتی برای اینکه بتواند فشار آب موجود در سیستم را افزایش دهد، در قسمت مکش پمپ خلاء ایجاد می کند.




شکل۴: پمپ آب جتی


پمپ آب خانگی دو پروانه ای
پمپ های دو پروانه از جمله پمپ های پرکاربرد در ساختمان ها و منازل مسکونی هستند که به دلیل قابلیت بسیار بالایی که دارند، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند. به طور کلی در این نوع از پمپ های آبی، دو پروانه در مقابل یکدیگر به چرخش در می آیند و به این ترتیب فشار آب را افزایش می دهند. پمپ های دو پروانه ای عموما هد بسیار زیادی داشته و به همین دلیل قادر هستند ساختمان های مرتفع را آبرسانی کنند. این مدل از پمپ های خانگی به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند آبی با دمای ۵ تا ۵۰ درجه سانتیگراد را بدون هیچ مشکلی جابجا کنند.
همانطور که گفته شد، برند های متفاوتی در زمینه تولید انواع پمپ آب خانگی فعالیت می کنند‌ هر یک از این برند ها محصولاتی با کیفیت و ویژگی های بسیار مناسب را تولید می کنند. از جمله معروف ترین این برند ها می توان به برند پنتاکس، ابارا، اونیکس، استریم و … اشاره کرد. شرکت مهنام پمپ اصفهان به عنوان نمایندگی رسمی هر یک از این برندها در ایران شناخته می شود و این افتخار را دارد که با سال ها تجربه همواره پمپ های آب خانگی مناسبی را در اختیار مردم قرار داده است.

تماس با آگهی دهنده ( reza namazi ) -- در مورد : پمپ آب

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : پمپ آب


آگهی های مرتبط رایگان پمپ آب



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8