.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

درمان ناتوانی واختلالات جنسی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : درمان ناتوانی واختلالات جنسی
نام آگهی دهنده : آرش یزدانی
نام دسته : زيبايي و بهداشت
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : ارسال به تمام نقاط ایران
تلفن : 09120399138
وب سایت :
پست الکترونیک : 09120399138arash@gmail.com
قیمت : لطفا تماس بگیرید
آخرین بروز رسانی: 1397/04/09-10:47:28:999
آمار بازدید : 342

قرص لاغری,کپسول لاغری,قرص چربی سوز,قرص لاغری قوی,خرید قرص لاغری,چربی سوز قوی,خرید اینترنتی قرص لاغری,خرید قرص چربی سوز,چربی سوز گیاهی,خرید اینترنتی چربی سوز,کپسول لاغری قوی,قرص لاغری گیاهی,قرص لاغری هیدروکسی کات,قرص لاغری ریلاکر اصل,کپسول لاغری اسلیمینگ,قرص چربی سوز ال کارنیتین,بهترین قرص لاغری,فروشگاه قرص لاغری,جدیدترین قرص لاغری,خرید اینترنتی قرص چربی سوز,خرید داروی لاغری,خرید قرص چربی سوز قوی,داروی گیاهی لاغری,فروش قرص لاغری,داروی لاغری,داروی لاغری گیاهی,کپسول لاغری گیاهی,قرص لاغری بدون عوارض,قرص لاغری چربی سوز,کپسول لاغری هیدروکسی کات,کپسول لاغری اسلیمینگ قرمز,کپسول لاغری اسلیمینگ آبی,کپسول لاغری اسلیمینگ سبز,قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ اصل,انواع قرص های چربی سوز,بهترین چربی سوز,بهترین قرص چربی سوزبهترین کپسول لاغری,بهترین مکمل چربی سوز,خرید اینترنتی قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ,بهترین قرصهای لاغری,چربیسوز,بهترین قرص های لاغری,چگونه لاغر شویم,لاغر شدن شكم,لاغر کننده,قرص لاغري,قیمت قرص لاغری ریلاکر اصل,دارو لاغری,راه های لاغری,بهترين قرص لاغري,چربی سوز,چربی سوز بدنسازی,داروی چربی س


تماس به ما به نفع شماست : 09120399138

IRC : 12980629661
دارای مجوز بهداشت ایران

عاملیت فروش و پخش در شهرستان ها پذیرفته می شود.

دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا
اثرات و عملکرد این مکمل توسط سازمان بهداشت اروپا تایید شده است.
ترکیبات کاملا گیاهی و بدون عوارض
درمان کامل و همیشگی اختلالات
افزایش طبیعی و متعادل میل جنسی
افزایش اسپرم سازی
درمان زود انزالی و دیر انزالی
بهبود عملکرد نعوظ در آقایان
افزایش سطح طبیعی تستوسترون در بدن

تریبولوس یک داروی گیاهی به حساب می‌آید که در آب ‌وهوای گرم و معتدل می‌روید و در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، مکزیک، اروپای‌شرقی، هند و چین یافت می‌شود. از قدیم در برخی کشورها برای کمک به درمان ضعف جنسی و ناباروری در مردان مورد استفاده قرار می‌گرفته.

در سال ۱۹۸۱ کمپانی سوفاروما مدعی شد طی آزمایشی به گروهی از مردان سالم مقدار ۷۵۰ میلی گرم در روز از مکمل تریبستان برای ۵ روز داده شده. که مقدار سطح تستسترون در این افراد ۴۰ درصد افزایش یافت. تریبولوس باعث افزایش ترشح تستسترون در بدن می‌شود. آزمایشات انجام شده در حیوانات نشان می‌دهد که تریبولوس می‌تواند باعث افزایش تعداد اسپرم‌ها در آنها شود. همچنین طی تحقیقاتی که در سالهای اخیر بر روی انسان انجام شده است این اثرات مورد تاییده قرار گرفته است.

1- قوای جنسی تحلیل رفته را برمی گرداند.
۲- تمایلات جنسی را افزایش داده باعث دیر انزالی در مردان می گردد.
۳- تمایلات جنسی را درخانمها افزایش داده باعث گردش خون سریع تر در آنان می گردد.
۴- دردهای عضلانی ناشی از خستگی مفرط را برطرف می کند.
۵- درد های ناشی از کهولت را کاهش داده وتحرک بدنی ایجاد می کند.
۶- سیستم گردش خون را افزایش داده در این صورت دستگاه گوارش را تقویت می کند.
۷- مصرف پیوسته ان نشاط جوانی را منعکس ساخته ذهنیت و آینده سازی را امکان پذیر می کند.

مطالعات وسیعی روی اثر این گیاهان برای رفع اختلالات جنسی در سطح جهان انجام شده است. مواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین و اسانسها و استروییدهای موجود در این گیاهان در برطرف نمودن ناتوانی جنسی موثر می باشد و با اتساع عروق آلت تجمع خون را در این عضو زیاد کرده و موجب نعوظ می گردد همچنین تمایلات جنسی را افزایش می دهد و از انزالهای زودرس و ناقص جلوگیری نموده و موجب ظهور یک عمل جنسی رضایت بخش می شوند.
منیزیم باعث افزایش و بهبود اکسیژن رسانی و تنظیم قندد و چربی شده و با تنظیم فشار خون موجب عملکرد بهتر جنسی می گردد همچنین با تقویت و پشتیبانی از تولید تستوسترون به بهبود کارایی مردان و زنان کمک می نماید . همچنین با بهبود و تقویت اعصاب عملکرد بهتری را حاصل می نماید.
ویتامین B6 از افزایش میزان پرولاکتین که خود باعث کاهش میل جنسی می شود، جلوگیری می کند. همچنین باعث افزایش باروری در زنان و مردان می گردد.
زینک از ارزش غذایی خاصی بر خوردار است. کمبود زینک در بدن سلامت جنسی فرد را در خطر انداخته در مردان مشکلات پروستات و در زنان ناباروری و کاهش میل جنسی را میتواند ایجاد کند. این مکمل با تامین مورد نیاز مقدار آن در بدن از مشکل فوق جلوگیری می نماید.
سرشار از زینک و تحریک کننده تولید تستاسترون وپشتیبان عملکرد رفتار جنسی در مردان و زنان
ریشه جینسینگ شاید معروفترین داروهای چینی باشد که از دوران کهن تاریخ تا حال همواره آثار شفابخش آن مورد توجه حکمای طب سنتی قرار داشته است و دارد. از نظر خواص به طور کلی، نیروبخش، مقوی، محرک، بادشکن و نرم کننده می باشد. بررسی های زیادی روی این ریشه به عمل آمده که به اسرار شفابخش آن در موارد معالجه قطعی بی نظمی های عصبی، کم خونی، ضعف، کمبود تعرق و بی نظمی تنفس، فراموشی و نسیان، تشنگی مداوم، بی میلی جنسی، خستگی شدید، سوء هاضمه ، دردهای ناحیه قلب و تهوع و ... پی برده شود. خوردن آن به صورت جوشانده یا عصاره یا به صورت اسانس و یا مستقیماً از جرم گرد ریشه به صورت خام صورت می گیرد. خوراک آن نیرو و توانایی ایجاد می کند تا در دوران نقاهت پس از بیماری ، بی نظمی های غده های بدن و ضعف اعصاب از بین رود و کار طبیعی و شفادهنده آنها اعاده گردد. متابولیسم قندها و هیدراتهای کربن در بدن را منظم می کند و موجب می شود که مصرف اکسیژن به طور مداوم و عادی انجام گیرد و برای آرام کردن اشخاصی که ناراحتی های روانی دارند، بسیار نافع است و یک نوع مسکن موثر برای مغز می باشد.

چند نوع از Panax در بازار دنیا عرضه می شود که از نظر خواص و مرغوبیت در ردیف های متفاوتی قرار می گیرند.

اثرات درمانی جینکوبیلوبا :
از اثرات درمانی دیگر این گیاه، درمان شب ادراری، افزایش توان جنسی، آرام کردن دردهای مثانه، درمان کرم‌های روده‌ای و درمان سوزاک می‌باشد. همچنین این گیاه به علت اثراتی که بر انعقاد خون دارد، در افرادی که مشکلات انعقادی دارند یا رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنند یا پیش از برخی اعمال جراحی یا دندان‌پزشکی که خونریزی افزایش می‌یابد؛ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جینکوبیلوبا باعث تحریک گردش خون مغزی می‌شود و در نتیجه مشکلات ناشی از نارسایی گردش خون در مغز که می‌تواند باعث دلهره، استرس، کمی حافظه، مشکلات شنوایی و کاهش تمرکز گردد را بهبود می‌بخشد.

در صورت وجود هر گونه بیماری و عارضه و آلرژی قبل از خرید مشاوره نمایید.

تماس به ما به نفع شماست : 09120399138

تماس با آگهی دهنده ( آرش یزدانی ) -- در مورد : درمان ناتوانی واختلالات جنسی

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : درمان ناتوانی واختلالات جنسی


آگهی های مرتبط رایگان درمان ناتوانی واختلالات جنسی



عضویت در خبرنامه