.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

آلما شبکه نمایندگی رسمی آنتی ویروس ESET )نود 32) - 66932635

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : آلما شبکه نمایندگی رسمی آنتی ویروس ESET )نود 32) - 66932635
نام آگهی دهنده : آلما شبکه پرداز
نام دسته : نرم افزار
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : خیابان کارگر شمالی – خیابان نصرت – نبش کوی امینیان پلاک2 واحد 17
تلفن : 66419334 – 66932635 – 66932688
وب سایت : http://www.almanet.ir
پست الکترونیک : almashabake2@gmail.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1397/01/27-15:05:56:242
آمار بازدید : 232

نرم افزارهای مانیتورینگ، کنترل و مدیریت نود 32 – نرم افزارامنیتی ESET – ابزار آنتی ویروس- ابزار امنیتی نود 32 – برنامه امنیتی آنتی ویروس کشور اسلواکی - نرم افزار ESET Endpoint Security- ESET Software – ابزار امنیتی قدرتمند – حفاظت از سیستم با نرم افزار ایست NOD 32 - ابزار پیشرفته کنترل با ESET– محصول شرکت - ESET حفاظت در برابر اسپم ها با نود 32 - آنتی اسپم با ESET – مانیتورینگ و نظارت شبکه ایست – امنیت شبکه NOD 32 – آنتی ویروس NOD – نود 32 آنتی ویروس –ESET همچنان در صدر آنتی ویروس ها –NOD 32 قدرتمندترین آنتی ویروس دنیا- آنتی ویروس با قیمت مناسب– لایسنس معتبرNOD 32– نسخه Trail version NOD 32 – ارائه نرم افزار اورجینال – ESETدر ایران با لایسنس اورجینال – مدیریت بر رویدادهای شبکه با نرم افزار ESET- نمایندگی آنتی ویروس تحت شبکه ESET – لایسنس نود 32– لایسنس - ESET Endpoint Securit –لایسنس معتبرآنتی ویروس - پایین ترین قیمت آنتی ویروس اوریجینال -ESET نود 32- نرم افزارهای ESET – نرم افزارهای تحت شبکه نود 32 – فروش لایسنس ایست – ESET در ایران– نصب آنتی ویروس نود 32 به همراه آموزش و پیک


آلما شبکه نمایندگی رسمی آنتی ویروس ESET )نود 32) - 66932635
ESET smart Securityیکی از محصولات کمپانی ESET میباشد . که کاربران ، امروزه آن را با نام Nod32 می شناسند. این شرکت در کشور اسلواکی و در شهر براتیسلاوا می باشد . در سال 1992 با ارائه نخستین محصول خود با نام ESET NOD 1.0 شروع به کار کرد. NOD مخفف یک عبارت محلی است Nemocnica na Okraji Disku که معنی "بیمارستانی در انتهای" Disc می دهد .اشاره به سریال تلویزیونی "بیمارستانی در انتهای شهر" یا همان Nemocnice na kraji města دارد که در آن کشور در سال 1977 یک سریال تلویزیونی پر بیننده با مضمون درام بود و رابطه بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید.
لایسنس اورجینال آنتی ویروسESET در آلما شبکه - 66932635 - محصولات ESET در آلما شبکه
آنتی ویروس نود32در ایران واقعا محبوب است. کاربران زیادی به دنبال خرید و دانلود آنتی ویروس نود32 هستند. به جرات می توانیم بگوییم که آنتی ویروس نود32 محبوب ترین آنتی ویروس ایران است به همین دلیل آلماشبکه این آنتی ویروس را به کاربران خود با قیمت مناسب ارائه میدهد تا سریع ترین آنتی ویروس به راحتی در دسترس مشتریان خود باشد.

نود 32

ویژگی های انتی ویروس ESET (نود 32):
-استفاده کم از پردازنده و افزایش قابل توجه سرعت بالا آمدن آنتی ویروس.
Facebook , twitter -قابلیت جدید شناسایی ویروس های رسانه های اجتماعی همچون
-کاهش قابل توجه اشغال سازی حافظه و پردازنده سیستم به نحوی که بر روی قدیمیترین سیستم ها نیز قابل نصب می باشد.
.-قابلیت مسدود سازی سایت های بالای ۱۸ سال
به طور هم زمان .ESET -قابلیت جدید اسکن کامپیوتر توسط شرکت
. -بهبود قابلیت شناسایی اسپم در ایمیل ها
-کنترل تمامی فایل های رسانه ای در اینترنت قبل از دانلود و یا پخش جهت اطمینان از عدم وجود فایل های مخرب.
.دارای فایروال هوشند جهت کنترل کامل ترافیک های ارسالی و دریافتی و جلوگیری از هرگونه نفوذ ناخواسته-
دارای سیستم Gamer Mode جهت رفتن به خواب آنتی ویروس هنگام اجرای بازی ها.
آلما شبکه مفتخر است کلیه محصولات ESET را در کمترین زمان در اختیار کاربران قرار دهد. 66419344
تلفن واحد فروش آلماشبکه : 66932688 – 66932635
لطفا جهت دریافت اطلاعات فنی به وبسایت آلماشبکه زیر مراجعه فرمایید:
www.almanet.ir
www.symantec-alma.com
www.almanetco.com
ESET Endpoint Antivirus را مي توان به عنوان قدرتمند ترين آنتي ويروس داراي هوش مصنوعي جهان نام برد.اين آنتی ويروس داراي فناوري هوش مصنوعي جديد بوده و از تكنولوژي هاي ضد آنتي ويروس و ضد برنامه هاي جاسوسي بهره مي برد.
در توصيف اين آنتي ويروس قدرتمند همين بس كه طبق آخرين نظر سنجي هاي انجام شده نيمي از كاربران ايراني از اين آنتي ويروس قدرتمند استفاده مي نمايند.
این آنتی ویروس برای مصارف خانگی، اداری و تجاری قابل استفاده بوده و حتی از انواع ویندوز های سرور نیز پشتیبانی می کند. این نوع آنتی ویروس سابقا فقط برای مراکز تجاری و اداری استفاده میشد که جدیدا این امکان برای کاربران خانگی هم میسر شده است که از آنتی ویروس های تجاری به صورت تک کاربره و برای مصارف خانگی استفاده نمایند.
آلما شبکه ارائه کننده نرم افزارهای امنیتی در ایران ( ESET NOD32):
تلفن تماس با آلماشبکه : (ارائه کننده محصولات نرم افزارهای امنیتی در ایران)
66932688
66932635
66419344
ESET Endpoint Security نسل جديد آنتي ويروس هاي تجاری NOD32 بوده و يكي از برترين محصولات امنيتي جهان است كه علاوه بر سامانه ضد ويروس و ضد برنامه هاي جاسوسي از سيستم ضد هرزنامه و ديوار آتش (Firewall) نيز بهره مند است. اين محصول در حقيقت علاوه بر آنتي ويروس به عنوان Internet Security نيز فعاليت كرده و امنيت كاربران اينترنتي را در مقابل نفوذ هكر ها و... در شبكه اينترنت تامين مي نمايد.
Endpoint Security تمام قابليت هاي NOD32 را دارا مي باشد. اين آنتي ويروس به دليل داشتن سامانه فايروال يا ديوارآتش بسيار قوي براي كاربران اينترنتي كه به امنيت و حفاظت اطلاعات سيستم خود در شبكه اينترنت مي انديشند، توصيه مي شود.
این آنتی ویروس برای مصارف خانگی، اداری و تجاری قابل استفاده بوده و حتی از انواع ویندوز های سرور نیز پشتیبانی می کند. این نوع آنتی ویروس سابقا فقط برای مراکز تجاری و اداری استفاده میشد که جدیدا این امکان برای کاربران خانگی هم میسر شده است که از آنتی ویروس های تجاری به صورت تک کاربره و برای مصارف خانگی استفاده نمایند.

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت محصولات با واحد نرم افزار آلماشبکه تماس حاصل نمایید.
تلفن تماس:66932688- 66419344
ایمیل :info@almanet.ir

نسخه های تحت شبکه آنتی ویروس ESET :
نسخه هاي چند كاربره شبكه آنتي ويروس هاي اورجينال شركت ESET كه اصطلاحا Edition Bussinessنامیده میشوند, هم بر روي Client ها و هم بر روي SERVER نصب مي شوند و به صورت خودجوش عمل مي كنند اما براي بروزرساني آنتي ويروس كافي است SERVER به شبكه اينترنت متتصل باشد .در اين حالت كليه Client ها را از طريق SERVER به صورت خودكار بروزرساني مي شوند. در اين حالت نيازي به اتصال Client ها به اينترنت نيست. امكان آپديت شبكه در آنتي ويروس هاي چند كاربر ( 5 كاربر الي 1000 كاربر ) به صورت رايگان طراحي شده است. همچنين عمليات نصب و رفع مشكلات نيز از طريق سيستم مانيتورينگ از پشت سرور قابل انجام است. در سيستم مانيتورينگ تحت شبكه ، مدير شبكه مي تواند مانيتور كلاينت هاي خود را مشاهده نموده و عمليات نصب و پاكسازي را به صورت Remote از راه دور انجام دهد.
از جمله امكانات كنسول مديريت از راه دور اورجينال نود 32 NET Support با لایسنس اختصاصی nsm.lic مي توان به موارد زير اشاره نمود :
-اجراي يك برنامه در كليه سيستم ها به صورت ريموت
-صدور فرمان Shutdown / Restart / Logoff / Login و ... براي يك يا چند كلاينت
-امكان استفاده از خط فرمان ريموت Remote Command Prompt
-امكان مديريت كامل كلاينت ها توسط ريموت كنترل (مشاهده و كنترل مانيتور و كي بورد و ماوس كلاينت ها)
-امكان مديريت منابع هارد ديسك كلاينت ها ( ارسال و دريافت فايل به هارد كلاينت )
-امكان چت نوشتاري با يك كلاينت و يا چت گروهي با چندين كلاينت
-ارسال پيام هاي خاص به يك يا چند كلاينت ( جهت آگاهي در موارد خاص ، مثال : مراسم يا اخبار خاص )
-امكان ارتباط صوتي با كلاينت و حتي گوش دادن به صداي محيط كلاينت ها به صورت محرمانه
-امكان گزارش گيري از كليه مشخصات سخت افزاري ، برنامه ها و سرويس هاي در حال اجرا و ... كلاينت ها
-امكان مشاهده ميزان فضاي هاردديسك اشغال شده كلاينت ها
-امكان مديريت سرويس ها و Prossess هاي در حال اجراي كلاينت
-نمايش مانيتور مدير شبكه بر روي مانيتور كليه كلاينت ها ( جهت مصارف آموزشي )
-امكان تغيير و ويراش رجيستري كلاينت ها به صورت ريموت
-نصب نرم افزار ها به صورت ريموت بر روي كلاينت ها
-كنترل و مديريت آنتي ويروس ها به صورت ريموت
آلما شبکه به عنوان نمایندگی فروش محصولات ESET Nod 32 در ایران شناخته شده است.
نمایندگی ESET در ایران : 66932688 – 66932635
NOD 32 محصولی از شرکت بزرگ ESET که امروز دیگر به نرم افزاری آشنا در زمینه ی امنیت رایانه تبدیل شده است و اکثر کاربران آن را می شناسند. این شرکت با ارایه ی ابزار های مختلف امنیتی هم اینک به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شده است. پر استفاده ترین نرم افزار امنیتی ارایه شده توسط این شرکت ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security می باشد. این نرم افزار ها رایانه شما را در حین انجام فرآیند هایی از قبیل گشت و گذار در وب یا شبکه، دانلود فایل، بازی کردن و یا انتقال اطلاعات با بالاترین سطح امنیتی مورد حفاظت قرار می دهند. در لیست نرم افزار های امنیتی از لحاظ رابط کاربری مناسب، حداکثر امنیت و امکانات NOD32 بهترین مقام را نسبت به نرم افزار های مشابه به خود اختصاص داده است و هم اینک میلیون ها کاربر در جهان دارد.
نرم افزار های نود 32 با لایه های متعدد از تشخیص و شناسایی بد افزار ها و ابر فن آوری منحصر به فرد خود امکان مقابله با تمام حملات احتمالی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است .

-
آلما شبکه مفتخر است کلیه محصولات امنیتی ESET را در کمترین زمان در اختیار کاربران قرار دهد.
تلفن های تماس با نمایندگی ESET در ایران :
66932635
66932688
ESET NOD32 Antivirus آنتی ویروس اصلی شرکت و یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد . اگر از تنظیمات زیاد و شلوغ آنتی ویروس ها خسته شده اید نرم افزار ESET NOD32 Antivirus انتخابی متفاوت و فوق العاده برای شما خواهد بود.
طراحی فوق العاده زیبای رابط کاربری، ارائه تنظیمات پیشرفته با دسترسی آسان، ارائه گزارشات و رویدادهای امنیتی مهم رایانه و بسیاری دیگر موجب افزایش کارایی و صرفه جویی در وقت کاربر خواهد شد و باعث می شود کاربر در کمترین زمان بهترین نتیجه را در دست داشته باشد.
آنتی ویروس نود32 مجهز به ابر اسکن بهینه سازی شده ی منحصر به فرد شرکت ESET می باشد که قادر است تمام بد افزار های موجود در بانک اطلاعاتی خود، بد افزار های جدید و ناشناخته و تهدیدات اینترنتی و سوء استفاده از رسانه های اجتماعی را شناسایی و بهترین امنیت را در این زمینه برای شما به ارمغان آورد. اسکن این نرم افزار تنها محدود به اینترنت و فایل های داخل رایانه نمی باشد بلکه به صورت کاملا خودکار تمام درایوهای فلش USB ، کارت های حافظه و سی دی / دی وی دی به محض اتصال به رایانه مورد اسکن قرار می گیرند و در صورت آلوده بودن آن وسیله به همراه نوع رسانه ها، کارخانه سازنده، اندازه و دیگر ویژگی های آن در حافظه ی نرم افزار ذخیره شده و از ورود هر بد افزاری از آن وسیله جلوگیری خواهد کرد.
این نرم افزار مجهز به HIPS می باشد و در اصل بر اساس نوع فعالیت بد افزار ها واکنش نشان می دهد به همین دلیل قادر است تمام تروجان ها، روت کیت ها و هکر ها که عموما در پس زمینه ی رایانه فعالیت می کنند را شناسایی و از فعالیت آنها جلوگیری کند. نرم افزار NOD32 Antivirus بدون کاستن از سرعت سیستم شما بهترین وضعیت امنیتی را برای رایانه ی شما ایجاد خواهد کرد که از مزیت های اصلی این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با تمام نرم افزار های خواندن ایمیل از جمله Microsoft Outlook, Outlook Express, Mozilla Thunderbird, Windows Live Mail, Windows Mail همگام سازی شده است و چون به تازگی بسیاری از بد افزار ها از طریق ایمیل برای قربانی ها ارسال می شود؛ این نرم افزار قادر است هر ایمیل مشکوکی را شناسایی و قبل از اینکه بد افزار به رایانه ی شما وارد شود از فعالیت آن جلوگیری می کند؛ همچنین این نرم افزار از قابلیت مبارزه با هرزنامه (Spam) را نیز داراست که بسیار می تواند مفید واقع شود.
تماس با الما شبکه(نمایندگی محصولات امنیتی ESET) : 66932688 – 66932635 – 66419344
برای اطلاعات بیشتر به سایت آلما شبکه مراجعه کنید.
www.symantec-alma.com
www.almanet.ir
www.almanetco.com
ایمیل ارتباط با آلما شبکه :
info@almanet.ir
نمایندگی رسمی نرم افزار ESET در ایران || نرم افزار امنیتی نود 32 || 66419344
نرم افزارهای مانیتورینگ، کنترل و مدیریت نود 32 – نرم افزارامنیتی ESET – ابزار آنتی ویروس- ابزار امنیتی نود 32 – برنامه امنیتی آنتی ویروس کشور اسلواکی - نرم افزار ESET Endpoint Security- ESET Software – ابزار امنیتی قدرتمند – حفاظت از سیستم با نرم افزار ایست NOD 32 - ابزار پیشرفته کنترل با ESET– محصول شرکت - ESET حفاظت در برابر اسپم ها با نود 32 - آنتی اسپم با ESET – مانیتورینگ و نظارت شبکه ایست – امنیت شبکه NOD 32 – آنتی ویروس NOD – نود 32 آنتی ویروس –ESET همچنان در صدر آنتی ویروس ها –NOD 32 قدرتمندترین آنتی ویروس دنیا- آنتی ویروس با قیمت مناسب– لایسنس معتبرNOD 32– نسخه Trail version NOD 32 – ارائه نرم افزار اورجینال – ESETدر ایران با لایسنس اورجینال – مدیریت بر رویدادهای شبکه با نرم افزار ESET- نمایندگی آنتی ویروس تحت شبکه ESET – لایسنس نود 32– لایسنس - ESET Endpoint Securit –لایسنس معتبرآنتی ویروس - پایین ترین قیمت آنتی ویروس اوریجینال -ESET نود 32- نرم افزارهای ESET – نرم افزارهای تحت شبکه نود 32 – فروش لایسنس ایست – ESET در ایران– نصب آنتی ویروس نود 32 به همراه آموزش و پیکره بندی – آموزش و نصب رایگان نرم افزار ESET– نسخه Open License آنتی ویروسNOD 32 –نرم افزار پشتیبان گیری قدرتمند ESET– بازیابی داده ها با بکاپ نود 32 - پشتیبانی و بازیابی یکپارچه با ESET – سیستم راه حل های امنیتی ESET –-- آنتی ویروس کشور اسلواکی اوریجینال در ایران – لایسنس معتبر نود 32 در آلما شبکه – ESET Endpoint Antivirus در ایران-اسمارت سکیوریتی ورژن 7 در آلماشبکه- لگراند – تجهیزات لگراند – نمایندگی لگراند – ترانکینگ لگراند – لگراند لگراند لگراند -

آلما شبکه نرم افزارهای امنیتی ESET را در حوزه امنیت , ذخیره سازی و مدیریت سیستم به مشتریان خود ارائه میکند تا بتواند اطلاعات خود را در برابر ریسک های کامپیوتری موجود در شیوه های کامل تر و بهینه تر حفظ و مدیریت کند.
66932688
66932635
66419334

تماس با آگهی دهنده ( آلما شبکه پرداز ) -- در مورد : آلما شبکه نمایندگی رسمی آنتی ویروس ESET )نود 32) - 66932635

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : آلما شبکه نمایندگی رسمی آنتی ویروس ESET )نود 32) - 66932635


آگهی های مرتبط رایگان آلما شبکه نمایندگی رسمی آنتی ویروس ESET )نود 32) - 66932635



عضویت در خبرنامه