.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

قالب شیرینی نخودچی 10 عددی(فروشگاه جهان خرید)

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : قالب شیرینی نخودچی 10 عددی(فروشگاه جهان خرید)
نام آگهی دهنده : مرتضی جهانیان
نام دسته : ظروف
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس :
تلفن : 09352297035
وب سایت : http://jahankharid.ir
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت : 12000
آخرین بروز رسانی: 1396/11/08-10:28:25:305
آمار بازدید : 106

قالب شیرینی,قالب نان نخودچی,قالب شیرینی نخودچی,شیرینی پزی,تزیین خوراکی ها ,شیرینی نخودچی,طبخ شیرینی,قالب فشاری شیرینی,قالب خمیر


استفاده از قالب های مختلف در شیرینی پزی و تزیین خوراکی ها باعث زیبا شدن مواد غذایی می شوند. محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم قالب شیرینی و میوه آرایی و تزیین سالاد و... است که به نام قالب شیرینی نخودچی معروف است. این محصول شامل 10 عدد قالب های شیرینی نخودچی است که برای تزیین انواع مواد غذایی بکار می روند. شما با خرید قالب شیرینی نخودچی می توانید علاوه بر شیرینی میوه ها و انواع خوراکی ها را به اشکال مختلف در بیاورید و سفره زیبایی داشته باشید.این محصول شامل 10 عدد قالب در شکل های مختلف است که شما می توانید برای طبخ شیرینی و تزیین میوه و مواد غذایی از آن استفاده کنید. تنوع شکل های مختلف این قالب ها باعث می شود که زیبایی و جذابیت خاصی در انتهای کار بوجود بیاید.جنس استیل قالب نان نخودچی باعث می شود که مواد خوراکی به آن نچسبد و به راحتی از آن جدا شود. ضمن اینکه با شستشو و برخورد با رطوبت زنگ نمی زند و مقاومت خوبی هم دارد.کاربرد قالب فشاری شیرینی نخودچی :استفاده به عنوان قالب شیرینی نخودچی--استفاده به عنوان قالب خمیر همه شیرینی ها (که می تواند پس از پهن کردن خمیر با فشار دادن قالب ها شکل های مختلف خمیر را در بیاورید و در فر قرار دهید یا سرخ کنید)--قالب تزیین لبو، هندوانه، خربزه، طالبی، سیب، خیار، و درست کردن و تزیین سالاد--استفاده به عنوان قالب ژله و دسرهای مختلف (ژله و دسرها را بصورت تخت در یک ظرف پهن درست کنید و بعد از آماده شدن از بوسیله قالب ها شکل ها مختلف را در بیاورید)و ده ها کاربرد دیگر.شما با خرید قالب نان نخودچی می توانید در منزل شیرینی های خوشمزه برای مناسبت های مختلف مثل عید و جشن های گوناگون درست کنید. علاوه بر به صرفه بودن باعث می شود شیرینی های سالم نوش جان کنید.
روش خرید:به سايت ما www.jahankharid.ir مراجعه كرده و روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید.يا جهت ثبت سفارش با تلفن 09352297035 تماس حاصل فرماييد.
telegram.me/jahankharid

تماس با آگهی دهنده ( مرتضی جهانیان ) -- در مورد : قالب شیرینی نخودچی 10 عددی(فروشگاه جهان خرید)

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : قالب شیرینی نخودچی 10 عددی(فروشگاه جهان خرید)


آگهی های مرتبط رایگان قالب شیرینی نخودچی 10 عددی(فروشگاه جهان خرید)



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8